۲۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۴۳

استاندار کرمانشاه مطرح کرد؛

اختصاص اعتبار ۳۷ میلیارد تومانی به آموزش و پرورش کرمانشاه

اختصاص اعتبار ۳۷ میلیارد تومانی به آموزش و پرورش کرمانشاه

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: در بحث اعتبارات،۳۷ میلیارد تومان به آموزش و پرورش استان کرمانشاه اختصاص داده شده که باتحقق این اعتبار زیرساخت‌های مناسب آموزشی دراستان کرمانشاه فراهم می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمانشاه که در سالن شهدای دولت برگزار شد، اظهار کرد: دانش‌آموزان آینده سازان و ثروت بزرگ کشور هستند و کلام مقام معظم رهبری که کرمانشاه را سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی خواندند، در چهره دانش‌آموزان کرمانشاهی به خوبی مشهود است.

وی افزود: در دیدارهایی که از مدارس انجام شده است بارها هوش و ذکاوت و توانمندی و خلاقیت را در دانش‌آموزان کرمانشاهی شاهد بوده‌ایم و گاهی در پاسخ به سوالات ما موضوعاتی را مطرح می‌کنند که یک مشاور نمی‌تواند در حد آنها باشد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: یکی از وزارت‌خانه‌هایی که در زمان شیوع کرونا در کنار وزارت بهداشت کار سختی را پیش رو داشت وزارت آموزش و پرورش بود ولی با وجود چالش‌های متعدد دچار مشکل نشد و روند آموزش به خوبی انجام شد.

وی با اشاره به تلاش معلمان برای آموزش مناسب در فضای مجازی، گفت: با زحمات معلمان و تلاش دانش‌آموزان توانمند کرمانشاهی امسال در قبولی رشته‌های علوم پزشکی، داروسازی و دانشگاه فرهنگیان رشد ۱۷ درصدی را شاهد بوده‌ایم.

وی ادامه داد: با اقدامات خوب آموزش و پرورش کرمانشاه در حال حاضر هیچ مدرسه خشتی و گلی و بخاری نفتی چکه‌ای در مدارس استان کرمانشاه وجود ندارد و فقط تعدادی از مدارس سیستم گرمایشی بخاری دارند و اقدامات مناسب آموزش و پرورش کرمانشاه در زمینه مدرسه سازی در افزایش سرانه فضای آموزشی قابل تقدیر است.

بازوند بیان کرد: اجرای طرح همسان‌سازی حقوق معلمان هدیه‌ای بزرگ به خانواده آموزش و پرورش بود و در اعتراض‌های اخیر معلمان کرمانشاهی با متانت و بدون هیچ گونه شعار و هنجارشکنی خواسته‌های خود را مطرح کردند.

استاندار کرمانشاه گفت: در سال ۹۷ افزایش حقوق معلمان کرمانشاهی با عنوان برخورداری از مناطق جنگی انجام شد ولی این مورد برای بازنشستگان که در زمان جنگ و شرایط سخت بمباران‌ها بودند اعمال نشد که امید که با تلاش‌های وزیر آموزش و پرورش این امر محقق شود.

بازوند گفت: در بحث اعتبارات ۳۷ میلیارد تومان به آموزش و پرورش استان کرمانشاه اختصاص داده شده که با تحقق این اعتبار زیرساخت‌های مناسب آموزشی در استان کرمانشاه فراهم می‌شود و کمک به آموزش و پرورش کمک به زیرساخت‌های زیربنایی استان است.

کد خبر 5377087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha