۲۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۵۴

سرپرست فرمانداری پیشوا:

ساکنان مسکن مهر پیشوا از سرانه‌ مطلوب آموزشی و فرهنگی محروم هستند

ساکنان مسکن مهر پیشوا از سرانه‌ مطلوب آموزشی و فرهنگی محروم هستند

پیشوا- سرپرست فرمانداری پیشوا با تاکید بر ارتقای زیرساخت‌ها در این شهرستان گفت: ساکنان مسکن مهر پیشوا از سرانه‌ مطلوب آموزشی،‌ فرهنگی و ورزشی محروم هستند

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم تاجیک‌نوری ظهر پنج شنبه در نشست با خلیل محبت خواه، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران که به منظور بررسی مسائل شهرستان در حوزه راه وشهرسازی انجام شد با اشاره به وضعیت نامناسب سرانه‌ها در مجتمع‌های مسکن مهر پیشوا گفت: مجتمع‌های مسکن مهر فاقد سرانه‌های مطلوب در زمینه‌های مذهبی، آموزشی، ورزشی، فرهنگی و سایر زمینه‌ها هستند.

وی‌افزود: می‌طلبد اداره راه و شهرسازی زمین‌های لازم برای احداث سرانه‌ها را با رعایت ضوابط و قوانین در اختیارات دستگاه‌ها قرار داده و به ارتقای زیرساخت‌ها در این مناطق کمک کند.

تاجیک‌نوری در ادامه با اشاره به شهرک‌های بالادست پیشوا و ضرورت تحویل آنها به شهرداری اظهار داشت: در حال حاضر شهرک‌های پیشوا فاقد محوطه‌سازی، روشنایی و امکانات مناسب هستند و شرایط به گونه‌ای است که شهرداری نیز امکان ارائه خدمات به ساکنین آنجا را ندارد.

سرپرست فرمانداری پیشوا عنوان داشت: لازم است با یک اقدام جهادی، زیرساخت این شهرک‌ها تکمیل و برای ارائه خدمات به شهرداری تحویل گردد تا مردم بتوانند از خدمات بهتری بهره‌مند شوند.

بر اساس این گزارش مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران نیز با تائید صحبت‌های فرماندار و اشاره به مشکلات موجود، اعلام آمادگی کرد تا موارد مطرح شده پیگیری و رفع شود.

کد خبر 5377092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha