۷ دی ۱۴۰۰، ۱۷:۴۳

تأثیرگذاری حاج قاسم در منطقه به «جریان خاورمیانه» رسید

تأثیرگذاری حاج قاسم در منطقه به «جریان خاورمیانه» رسید

برنامه «جریان خاورمیانه» شبکه پرس تی‌وی به ابعاد شخصیتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان مرد مقاومت و سیاست می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه این هفته «جریان خاورمیانه» به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی نگاهی دارد به زندگی و تاثیرگذاری این شخصیت در مناسبات منطقه‌ای و بین‌المللی و نقش موساد در ترور مرد مقاومت و سیاست.

یحیی غدار دبیرکل مجمع عربی اسلامی حمایت از مقاومت به عنوان مهمان و کارشناس این هفته برنامه درباره ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی و مکتب و پیام او برای بشریت سخن می‌گوید.

مروه عثمان مجری «جریان خاورمیانه» با اشاره به اعتراف اخیر مقامات اسرائیل مبنی بر دست داشتن سازمان جاسوسی این رژیم در ترور شهید سلیمانی، از یحیی غدار می‌پرسد آیا شهادت سردار سلیمانی و عادی‌سازی روابط برخی از کشورهای منطقه با رژیم صهیونیستی تاثیری در محور مقاومت داشته است؟

مروه عثمان همچنین این پرسش را با دبیرکل مجمع عربی اسلامی حمایت از مقاومت در میان می‌گذارد که آیا تمامی اقدامات صورت گرفته پس از ترور شهید سلیمانی برای مهار اسرائیل و آمریکا جهت ارتکاب جنایات و تخلفات مشابه در آینده کفایت می‌کند؟

برنامه «جریان خاورمیانه» سه‌شنبه ساعت ۲۱ به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه نیز چهارشنبه ساعت ۱۰، ۱۷ و ۲۳، پنجشنبه ساعت ۱۸، ۳، جمعه ساعت ۱۲ و شنبه ساعت ۵ خواهد بود.

کد خبر 5386324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha