۸ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۲۰

مسئول مرکز مدیریت راه‌های آذربایجان شرقی:

تردد خودروها در جاده‌های آذربایجان‌شرقی ۱۳ درصد افزایش یافت

 تردد خودروها در جاده‌های آذربایجان‌شرقی ۱۳ درصد افزایش یافت

تبریز- مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: آمار تردد خودروها در جاده‌های استان در ۹ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین بلوکی افزود: در این مدت تردد ۱۹۹ میلیون و ۲۳۱ هزار دستگاه خودرو در جاده‌های مختلف آذربایجان شرقی توسط ۸۸ دستگاه ترددشمار آنلاین ثبت شده است.

وی اظهار داشت: از کل تردد ثبت شده ۱۴ درصد مربوط به وسایل نقلیه سنگین و ۸۶ درصد مربوط به وسایل نقلیه سبک بوده و پرترددترین جاده‌های استان در این بازه زمانی، مسیرهای رفت و برگشت ایلخچی- تبریز با ۲۶ میلیون و ۶۱۹ هزار تردد، صوفیان - تبریز با ۱۵ میلیون و ۵۴۹ هزار تردد و آذرشهر- ایلخچی با ۱۰ میلیون و ۳۷۴ هزار تردد است.

مسؤول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: مسیرهای بناب - مراغه، ملکان - بناب، کنارگذر جنوبی شهیدکسایی (باسمنج- تبریز) و ملکان- میاندوآب از دیگر جاده‌های پرتردد استان در ۹ ماه امسال بودند.

بلوکی، میزان سرعت غیرمجاز خودروهای ترددکننده جاده‌ای در این مدت را هفت درصد کل ترددها اعلام کرد و ادامه داد: میزان عدم رعایت فاصله طولی خودروها در این مدت ۲۰ درصد بوده است.

وی یادآوری کرد: در ۹ ماه سال جاری ۲۸۲ هزار و ۲۸ مورد تماس تلفنی با مرکز تلفن گویای ۱۴۱ این اداره کل برقرار شده که توسط کارشناسان این مرکز پاسخ لازم داده شده است.

بلوکی افزود: تعداد سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در استان ۱۰۰ دستگاه است که ۴۲ دستگاه آن در سالجاری به بهره برداری رسیده است.

کد خبر 5387200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha