۱۵ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۴۳

امام جمعه برازجان:

طرح‌ها و برنامه‌های قرآنی و فرهنگی در دشتستان گسترش یابد

طرح‌ها و برنامه‌های قرآنی و فرهنگی در دشتستان گسترش یابد

بوشهر- امام جمعه برازجان گفت: باید با همراهی و حمایت همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی، طرح‌ها و برنامه‌های قرآنی و فرهنگی در دشتستان گسترش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح صبح چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشتستان اظهار داشت: تمسک به قرآن و بیانات مقام معظم رهبری ضمانت ابقاء و احیا ارزش‌های اسلامی است.

وی با تاکید بر محوریت مساجد در اجرای مراسم فرهنگی و اجتماعی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی مناسب به منظور پیاده سازی طرح‌ها و برنامه‌های قرآنی و فرهنگی انجام شود.

امام جمعه برازجان از مصوبات این نشست به برگزاری همایش و نمایشگاه دستاوردهای قرآنی در تاریخ ۱۴ بهمن به عنوان برنامه شاخص شهرداری مرکز شهرستان دشتستان با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد.

وی با تاکید بر انعکاس خبری بیش از پیش فعالیت‌های قرآنی شهرستان دشتستان تصریح کرد: برگزاری محافل انس با قرآن به ویژه در دهه مبارک فجر در دستور کار باشد.

مصلح از برگزاری همایش و نمایشگاه دستاوردهای قرآنی تا پایان سال در بخش‌های شش گانه و شهرداری‌ها خبر داد و افزود: ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره اوقاف، ستاد دستاوردهای قرآنی استان ادارات و دستگاه‌های فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه مشارکت لازم را داشته باشند.

وی همچنین از تنظیم نقشه شهر به تفکیک محلات و اسامی محلات توسط شهرداری‌ها و ارسال به ستاد دستاوردهای قرآنی مستقر در دبیرخانه استانداری برای اجرای زیرساخت‌های لازم طرح جهادگران محله خبر داد.

صادق بوستانی سرپرست فرمانداری دشتستان نیز در این نشست هدف از تشکیل این جلسه را هماهنگی برنامه‌های قرآنی دانست و گفت: قرآن در زندگی و کار جایگاه و اهمیت بسیار زیادی دارد.

وی حمایت از فعالیت‌های قرآنی در این شهرستان را ضروری دانست و افزود: باید از همه ظرفیت‌ها برای توسعه فعالیت‌های قرآنی استفاده شود.

موسوی دبیر ستاد دستاوردهای قرآنی کشور و در استان بوشهر به تبیین اهداف و اهمیت طرح پرداخته و توضیحات مفصلی در رابطه با چگونگی انجام برنامه‌ها ارائه کرد.

کد خبر 5392911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha