۲۷ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۴۲

رئیس اداره هواشناسی شهرستان جهرم:

بیشترین میزان بارش باران در «چاتیز» جهرم ثبت شد

بیشترین میزان بارش باران در «چاتیز» جهرم ثبت شد

جهرم - رئیس اداره هواشناسی کشاورزی شهرستان جهرم گفت: بیشترین میزان بارندگی سامانه بارشی اخیر با ۱۳۴ میلی متر در چاتیز به ثبت رسیده است.

محمدصادق ذبایحی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بیشترین میزان بارندگی سامانه بارشی اخیر با ۱۳۴ میلی متر در چاتیز به ثبت رسیده است.

وی میزان بارندگی اخیر در نقاط مختلف شهرستان جهرم را به این صورت اعلام کرد: در شهر جهرم ۵۱.۶ میلی‌متر، قطب آباد ۳۵ میلی‌متر، دوزه ۶۸.۱ میلی‌متر، شاغون ۵۹ میلی‌متر، جرمشت ۶۴ میلی متر، مانیان ۳۲.۵ میلی‌متر، چاتیز ۱۳۴ میلی‌متر، باباعرب ۴۳ میلی‌متر و هکان ۴۰ میلی‌متر باران بارید.

رئیس اداره هواشناسی کشاورزی شهرستان جهرم ادامه داد: برای روز سه شنبه ۲۸ دی ماه، بارش های پراکنده در برخی نقاط و به تدریج کاهش عمل همراه با مه گرفتگی در ساعات صبح و کاهش دما پیش بینی شده است.

ذبایحی ادامه داد: جاری شدن روان آب، گرفتگی معابر عمومی، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها، لغزندگی و کاهش دید در جاده ها، احتمال مسدود شدن جاده های کوهستانی و … آثار مخاطره این سامانه بارشی خواهد بود.

وی گفت: توصیه می شود، شهروندان از توقف و تردد در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها پرهیز کنند و بازگشایی آبراه ها و دهانه پل ها، پرهیز از سفرهای غیرضروری و تجهیز خودروها به ادوات زمستانی از دیگر توصیه های لازم و ضروری به مسئولان شهری و شهروندان است.

کد خبر 5401900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha