۲۸ دی ۱۴۰۰، ۹:۵۳

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا:

برنامه ریزی برای روان سازی ترافیک راه های مازندران ضروری است

 برنامه ریزی برای روان سازی ترافیک راه های مازندران ضروری است

ساری- جانشین رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه مازندران دارای راه های پرتردد و دارای ترافیک است خواستار برنامه ریزی برای روان سازی ترافیک در نوروز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار تیمور حسینی صبح سه شنبه درجلسه مدیریت حمل ونقل و ترافیک محورهای مواصلاتی تهران و البرز برای سفرهای نوروزی با اشاره به اهمیت تردد در محورهای ارتباطی استان به ویژه در روزهای پایانی سال و نوروز اظهار داشت: راه‌های مازندران در روزهای مختلف از جمله تعطیلات ۲۸ صفر و پایان سال دارای ترافیک سنگین است.

وی اظهار داشت: برای تسهیل سازی ترافیک و تردد در محورهای ارتباطی استان باید برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم.

سرهنگ نصرالله بیگلری رئیس پلیس راهور مازندران با بیان اینکه مازندران از استان‌های مهم و پرتردد کشور به شمار می‌رود، گفت: طی تعطیلات نوروزی و چند روزه مسافران زیادی به استان سفر می‌کنند.

وی اظهار داشت: واقع شدن پل سفید سوادکوه شمالی در داخل شهر سبب ایجاد ترافیک‌های سنگین و چندکیلومتری می‌شود، از این رو ساخت پل در این منطقه الزامی است

وی بیان اینکه ساخت وتکمیل آزادراه تهران - شمال باید تسریع شود، گفت: در محور هراز محدود تونل سپاصد ترافیک چندساعته را شاهد هستیم و باید با رفع نواقص جاده بالادستی، ترافیک را به بالادست جاده منتقل کرد.

سرهنگ بیگلری یادآور شد: بیشترین مشکلات ما از چالوس تا رامسر است و برخی مواقع تردد در این محورها چندساعت طول می‌کشد و نیاز است راهکاری در زمینه رینگ‌های کمربندی در استان صورت گیرد.

کد خبر 5402615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha