۱۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۱۶

مدیرکل ارشاد اسلامی استان سمنان:

برنامه‌های فرهنگی دهه فجر در ۸۰ مسجد استان سمنان برگزار می‌شود

برنامه‌های فرهنگی دهه فجر در ۸۰ مسجد استان سمنان برگزار می‌شود

سمنان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: ۸۰ مسجد استان در قالب طرح ۱۰ شب ۱۰ مسجد ۸۰ برنامه فرهنگی را طی ایام الله دهه فجر برگزار می‌کنند.

فرشید فلاح لاله زاری در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره برنامه‌های دهه فجر استان سمنان بیان کرد: ۸۰ مسجد استان در قالب طرح ده شب ده مسجد ۸۰ برنامه فرهنگی را طی ایام الله دهه فجر برگزار می‌کنند.

وی با بیان اینکه جشنواره فیلم فجر نیز در ایام الله دهه فجر در سمنان میزبانی می‌شود، ابراز کرد: این رویداد از روز جمعه در یک سینمای شهر سمنان در سه سانس فیلم‌های جشنواره را اکران و مردم می‌توانند از نخستین اکران عمومی فیلم‌های ساخته شده در سال ۱۴۰۰ و راه یافته به جشنواره فجر دیدن کنند.

شرایط کرونا لحاظ می‌شود

مدیرکل ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه جشنواره هنرهای تجسمی و جشنواره فیروزه روز شنبه با تجلیل از برگزیدگان به اتمام می‌رسد، ابراز کرد: نفرات برگزیده این رویدادهای هنری تقدیر می‌شوند.

فلاح لاله زاری با بیان اینکه هر یک از شهرستان‌های استان سمنان برنامه‌های دهه فجر را به صورت مجزا نیز برگزار می‌کند و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته دست کم ده برنامه در هر یک از هشت شهرستان استان برگزار می‌شود، گفت: امیدواریم این برنامه ریزی ها که با رعایت مسائل بهداشتی و کرونایی تدوین شده رضایت مردم را در پی داشته باشد.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های دهه فجر جشنواره موسیقی فجر است که برگزیدگان استانی در سمنان با هم به رقابت خواهند پرداخت، گفت: گروه‌های موسیقی برای مردم با لحاظ شرایط کرونایی اجرا می‌کنند و امیدواریم که روند شیوع کرونا به سمتی پیش برود که مجبور به برگزاری رویدادهای مذکور بدون حضور مردم نباشیم.

کد خبر 5415394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha