۱۸ بهمن ۱۴۰۰، ۸:۱۳

سرمربی تیم والیبال راهیاب ملل:

بازی‌های جنگنده تیم ما توقعات را بالا برد

بازی‌های جنگنده تیم ما توقعات را بالا برد

سرمربی تیم والیبال راهیاب ملل مریوان با بیان اینکه از عملکرد تیمش راضی است، گفت: بازی‌های خوب و جنگنده بازیکنانم توقعات را بالا برد در حالی که هدفمان از ابتدا حفظ سهمیه سوپرلیگ بود.

به گزارش خبرنگار مهر، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر والیبال، تیم راهیاب ملل مریوان با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب تیم شهرداری گنبد شد تا شانس بسیار کمی برای صعود به مرحله پلی آف داشته باشد.

آرش صادقیانی سرمربی تیم راهیاب در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شکست تیمش مقابل شهرداری گنبد گفت: شانس ما برای حضور در مرحله پلی آف بسیار کمرنگ شده است. نه اینکه شانسی نداشته باشیم اما کار بسیار سخت است. با توجه به اینکه ابتدای فصل هدفگذاری تیم راهیاب ملل حفظ سهمیه در سوپر لیگ بود ۷-۶ پیروزی را در برنامه داشتیم اما خوشبختانه توانستیم تا به امروز ۱۰ پیروزی کسب کنیم. از نظر هزینه و بازیکنان جزو تیم‌های پایین می‌باشیم.

سرمربی تیم راهیاب ملل مریوان ادامه داد: زمانی تیم دچار بیماری شد که بازی‌های حساسی در پیش داشتیم. تیم‌های آذرباتری و مس را دور رفت در خانه خودشان شکست داده بودیم و در دور برگشت در حالی که میزبانی بودیم تیم درگیر بیماری شد و تحت تأثیر آن قرار گرفتیم. بازیکنانمان کم تجربه هستند و در بحث استرس مقابل تیم‌های با تجربه نمی‌توانند خود را کنترل کنند.

وی تاکید کرد: نسبت به پیش بینی ۶ برد توانستیم ۱۰ برد کسب کنیم و دو بازی نیز باقی مانده است. خدا را شکر که توانستیم سهمیه سوپر لیگ را حفظ کنیم و سال آینده قطعاً از این تجارب استفاده بیشتری خواهیم کرد.

صادقیانی با اشاره به شکست تیم‌هایش قدرتمند لیگ اظهار داشت: بازی‌های خوب و جنگنده بازیکنانمان توقعات را از تیم راهیاب بالا برد و کسی توجه نکرد که بازیکنان جوان در برخی مواقع حساس تجربه لازم را ندارند. آنها نتوانستند از شرایط باخت، خود را بیرون بیاورند اما در حال حاضر این تجربه را کسب کرده اند اما بسیار گران برایمان تمام شد و نتوانستیم جزو ۸ تیم قرار بگیریم. برنامه ریزی خود را برای سال آینده ادامه خواهیم داد.

سرمربی تیم راهیاب ملل مریوان در رابطه با تأثیر ویروس کرونا بر بازی‌ها نیز تصریح کرد: در ابتدای فصل طبق نظرخواهی که از تیم‌ها داشتند همه تیم‌ها پذیرفتند که مسابقات به صورت رفت و برگشت انجام شود. با توجه به اینکه زمان کافی نیز در اختیار نبود برنامه مسابقات به صورت فشرده ریخته شد و تیم‌ها تایمی برای استراحت نداشتند. به هر حال این اتفاق وجود داشت و نمی‌توان از آن فرار کرد. تیم ما نیز همیشه سعی داشت شرایط بهداشتی را رعایت کند اما به هر حال باز هم درگیر این بیماری شدیم. اما تیم‌هایی مانند سپاهان، سیرجان، پیکان، ورامین و … نیز درگیر شدند.

سرمربی تیم والیبال راهیاب ملل مریوان در پایان گفت: در مجموع از عملکرد تیمم راضی هستیم چرا که هدفمان حفظ سهمیه سوپرلیگ بود. امیدواریم که از تجربیات بدست آمده برای سال آینده به خوبی استفاده کنیم.

کد خبر 5418539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha