۱۸ بهمن ۱۴۰۰، ۹:۵۹

در نیمسال اول ۱۴۰۰-۱۴۰۱؛

جزئیات نحوه برگزاری جلسات دفاع دانشجویان دانشگاه آزاد اعلام شد

جزئیات نحوه برگزاری جلسات دفاع دانشجویان دانشگاه آزاد اعلام شد

دستورالعمل ساماندهی برگزاری جلسات دفاع دانشجویان تحصیلات تکمیلی در نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از سوی معاونان علوم، مهندسی و کشاورزی و علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر جواد علمائی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی و حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی «دستورالعمل ساماندهی برگزاری جلسات دفاع دانشجویان تحصیلات تکمیلی در نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰» را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها ابلاغ کردند.

به استناد راه‌کنش‌ها و اقدامات مندرج در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر تکمیل، کیفیت‌بخشی و ارزش‌افزایی دستاوردهای پژوهشی و با توجه به تقویم آموزشی سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، به منظور مساعدت با دانشجویان درخصوص برگزاری جلسات دفاع دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی، «دستورالعمل ساماندهی برگزاری جلسات دفاع دانشجویان تحصیلات تکمیلی در نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰» ابلاغ شده است.

براساس بندهای این دستورالعمل، برگزاری جلسات دفاع دانشجویان کارشناسی ارشد، مشروط به تأیید شورای گروه آموزشی مربوط، استادان راهنما و مشاور مبنی بر برآورده شدن اهداف پروپوزال و ثبت اطلاعات پایان‌نامه در سامانه پژوهشیار و با رعایت سایر مقررات آموزشی و پژوهشی تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ امکان‌پذیر است.

همچنین برگزاری جلسات دفاع دانشجویان دکتری تخصصی (PhD) مشروط به تأیید شورای گروه آموزشی مربوط، استادان راهنما و مشاور مبنی بر برآورده شدن اهداف پروپوزال و ثبت اطلاعات رساله در سامانه پژوهشیار و با رعایت سایر مقررات آموزشی و پژوهشی استثنائاً تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ بلامانع است.

دانشجویان تحصیلات تکمیلی مشمول نظام وظیفه می‌توانند تا پایان مهلت قانونی مأخوذه از سازمان نظام وظیفه و حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ از پایان‌نامه/ رساله دفاع کنند.

لازم به ذکر است برگزاری جلسات دفاع، بدون احتساب در سنوات تحصیلی و پرداخت شهریه ترم جدید بوده و نمره/ ارزیابی کیفی پایان‌نامه/ رساله در کارنامه نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشجو درج خواهد شد.

کد خبر 5418845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha