۱۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۳۰

نخستین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال شهرستان «سرباز» افتتاح شد

نخستین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال شهرستان «سرباز» افتتاح شد

زاهدان- مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر نخستین زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال روستایی شهرستان «سرباز» افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آرشام هنرکار ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: این زمین ورزشی با اعتباری بیش از ۶ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

وی گفت: اجرای این پروژه به دلیل این‌که در یکی از روستاهای محروم، دورافتاده و سخت گذر شهرستان مرزی سرباز به نام «نسکند» انجام شد، کمی زمان بر بود اما خوشبختانه زمین مناسبی تحویل مردم روستایی شد.

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان سیستان و بلوچستان با اشاره به این‌که بار مالی اصلی این نمونه پروژه‌ها مربوط به خرید چمن مصنوعی است خاطرنشان کرد: زیرسازی و فنس‌کشی این زمین به همت دهیاری و مردم محلی انجام و تأمین چمن مصنوعی و برج نوری این پروژه ورزشی به ترتیب توسط بنیاد مستضعفان و اداره‌کل ورزش و جوانان انجام شد.

وی با اشاره به اینکه پایین‌ترین سرانه فضای ورزشی سیستان و بلوچستان و به عبارتی پایین‌ترین سرانه در کشور مربوط به سرباز است بیان کرد: این شهرستان به لحاظ زیرساخت‌ها مختلف از جمله مراکز ورزشی بسیار محروم است و ضرورت دارد نهادهای انقلابی و دولت تمرکز بیشتری به توسعه مراکز تفریحی و ورزشی این شهرستان داشته باشند.

کد خبر 5419835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha