۱۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۵۱

فرماندار خانمیرزا:

۱۱ پروژه در خانمیرزا افتتاح و کلنگ زنی شد

۱۱ پروژه در خانمیرزا افتتاح و کلنگ زنی شد

خانمیرزا- فرماندار خانمیرزا از افتتاح ۱۰ پروژه در این شهرستان خبر داد و گفت: همزمان با دهه فجر پروژه گازرسانی در این شهرستان کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف مرادی پیش از ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح و کنگ زنی پروژه‌های شهرستان خانمیرزا، اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر ۱۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۳۷ میلیارد و ۸۹۹ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه محل جذب اعتبار برای پروژه‌های افتتاح شده از محل اعتبارات ملی، استانی، تسهیلات و آورده متقاضی است، عنوان کرد: ۱۰ میلیارد و ۹۴۶ میلیون ریال از اعتبار هزینه شده از محل بودجه‌های ملی بوده است.

فرماندار خانمیرزا کاربری این پروژه‌ها را کشاورزی، دامپروری، بهداشت و درمان و زیر ساختی دانست و ادامه داد: با افتتاح این پروژه‌ها ۲۸ نفر اشتغال ایجاد شده است.

مرادی مطرح کرد: ایجاد گلخانه صیفی جات، آبیاری نوین، طرح هادی، بهینه سازی شبکه برق، احداث مرغداری تخم‌گذار و شبکه بهداشت و درمان از جمله پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده در این شهرستان است.

وی به کلنگ زنی پروژه گازرسانی اشاره کرد و افزود: به منظور تکمیل این پروژه زیر ساختی اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال نیاز است.

کد خبر 5419994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha