۲۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۳۴

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی:

راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرهای قرمز به صورت خودرویی برگزار می شود

راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرهای قرمز به صورت خودرویی برگزار می شود

تبریز- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرهای قرمز به صورت خودرویی و در سایر شهرستان‌ها با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، تراب محمدی در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، با اشاره به ضرورت انجام واکسیناسیون عمومی، اظهار داشت: طبق قانون تمامی کارکنان دستگاه‌های دولتی باید واکسن کرونا تزریق کنند و به اداراتی که درصد واکسن‌نزده‌های کارکنان آنها بیشتر است، تذکر داده شود.

وی ادامه داد: متأسفانه میزان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در برخی شهرستان‌ها ازجمله میانه، مرند، جلفا و هریس پایین‌تر از سایر شهرستان‌هاست و ضرورت دارد فرمانداران این شهرستان‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

محمدی گفت: با توجه به اینکه ۹ شهرستان استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، به مدت ۲ هفته تمام کلاس‌های دانشگاهی و مدارس به صورت غیرحضوری برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۳۵ درصد از جمعیت بالای ۱۲ سال در استان نوبت سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و این رقم، قابل قبول نیست، ادامه داد: رسانه‌ها نقش مهمی در اطلاع رسانی و آگاه‌سازی مردم در جامعه ایفا می‌کنند و باید از این ظرفیت برای تشویق مردم جهت تزریق واکسن استفاده کرد.

کد خبر 5420516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha