۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۲۹

در جریان سفر به بغداد:

سردار احمدی مقدم با رئیس ستاد کل ارتش عراق دیدار و گفتگو کرد

سردار احمدی مقدم با رئیس ستاد کل ارتش عراق دیدار و گفتگو کرد

رئیس ستاد کل ارتش عراق و رئیس دانشگاه دفاع ملی ایران درباره تقویت همکاری و هماهنگی و تبادل تجربیات میان دو کشور گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس ستاد کل ارتش عراق و رئیس دانشگاه دفاع ملی ایران درباره تقویت همکاری و هماهنگی و تبادل تجربیات میان دو کشور گفتگو کردند.

وزارت دفاع عراق با صدور بیانیه‌ای، اعلام کرد که ارتشبد «عبدالامیر رشید یارالله»، رئیس ستاد کل ارتش عراق روز یک شنبه در مقر این وزارتخانه و در حضور رئیس دانشگاه دفاع برای تحصیلات عالی نظامی و مدیر آموزش نظامی کشورش، پذیرای سردار اسماعیل احمدی مقدم، رئیس دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی ایران و هیئت همراه وی بوده است.

بنا بر آنچه در این بیانیه آمده، دو طرف راه‌های تقویت همکاری و هماهنگی در زمینه تبادل تجربیات و توسعه توانمندی‌های میان مؤسسه‌های آموزشی عراق و ایران را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

وزارت دفاع عراق در بیانیه خود همچنین آورده که هیئت ایرانی در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از استقبال خوب رئیس ستاد کل ارتش عراق، تلاش‌های نهاد نظامی این کشور و پیشرفت بزرگ به دست آمده در بخش‌های مختلف آن را ارج نهاده است.

کد خبر 5429705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha