۱۱ اسفند ۱۴۰۰، ۲۲:۰۴

فرماندار تنگستان:

نظارت بر توزیع کالاهای اساسی در تنگستان افزایش یابد

نظارت بر توزیع کالاهای اساسی در تنگستان افزایش یابد

بوشهر- فرماندار شهرستان تنگستان گفت: نیاز است که با همکاری و همراهی همه دستگاه‌ها، نظارت بر توزیع کالاهای اساسی در تنگستان افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی عصر چهارشنبه در نشست کمیسیون تنظیم بازار شهرستان تنگستان اظهار داشت: این کمیسیون تا پایان ماه مبارک رمضان با برنامه ریزی، دقیق و با جدیت بیشتر و هماهنگی بین سازمانی بهتر و با استفاده از ظرفیت مردم در حوزه تنظیم بازار اقدامات کامل‌تری در شهرستان داشته باشد.

وی بیان کرد: لازم است زنجیره تنظیم بازار شهرستان برای نظارت بیشتر در روند توزیع کالاهای اساسی از ظرفیت‌های مردمی در سطح تنگستان وسیع‌تر و بیشتر استفاده کند.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه باید از ظرفیت دهیاران و شوراهای اسلامی در شهرستان برای تنظیم بازار استفاده شود یاد آور شد: بخشداران مرکزی و دلوار نیاز است در حوزه تنظیم بازار از ظرفیت‌های موجود شهرستان استفاده لازم داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه روند توزیع کالا در شهرستان رضایت بخش نیست خاطرنشان کرد: نیاز است ظرف یک هفته عواملی که دعوت به کار شدند برای نظارت بیشتر بر مراکز توزیع و روند توزیع در شهرستان اقدام و مسائلی که موجب نارضایتی مردم می‌شود برطرف کنند.

لطفی افزود: در بحث توزیع تخم مرغ به‌صورت شانه‌ای در شهرستان باید بر اساس آنچه مشخص شده که کیلویی است توزیع شود و از فروش شانه‌ای که به ضرر مشتری است جلوگیری شود.

فرماندار تنگستان ادامه داد: در بحث اطلاع رسانی در حوزه نرخ کالاهای تنظیم بازار که حساسیت بیشتری دارند باید اطلاع رسانی به صورت مداوم در اختیار همه مردم قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در بحث پخت نان، میزان مصرف گاز با پخت هم خوانی ندارد و نیاز است جهاد کشاورزی در این زمینه ضمن بررسی روند کاری نانوایی‌ها تخلفاتی که دارند به فرمانداری اعلام تا در سهمیه نانوایی‌های متخلف اقدامات لازم صورت گیرد.

لطفی افزود: دستگاه‌های اجرای شهرستان در زمینه تأمین وسیله نقلیه با ستاد تنظیم بازار تنگستان همکاری و همراهی لازم داشته باشند.

کد خبر 5437458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha