۱۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۵۲

فرمانده سپاه گلستان:

رسانه ها مصوبات سفر رئیس جمهور به گلستان را پیگیری کنند

رسانه ها مصوبات سفر رئیس جمهور به گلستان را پیگیری کنند

گرگان- فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: باید رسانه ها مصوبات سفر رئیس جمهور به گلستان را بعد از سفر هم پیگیری کنند تا مردم و استان از آن منتفع شوند.

به گزارش خبرنگار مهر سردار علی ملک شاهکوهی ظهر چهارشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره ابوذر گلستان اظهار کرد: دشمن با تمام توان به میدان آمده تا دستاوردهای انقلاب را زیر سوال ببرد و دوران سیاه ستمشاهی را خوب و عالی جلوه دهد.

فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه باید برای نسل جوان دستاوردها را تشریح کرده و این جهاد تبیین است، افزود: گاهی جهاد تبیین خدمت به خلق خدا و تلاش در مسائل اجتماعی فرهنگی و غیره است.

ملک شاهکوهی عنوان کرد: بیان حقایق انقلاب اسلامی در طول ۴۳ ساله گذشته و امیدآفرینی جهاد است.

وی با اشاره به اینکه دشمن غیرقابل اعتماد است، گفت: کشور اوکراین را ببینید که چگونه از اعتماد به دشمن آسیب دید؛ آنها که عضو اروپا و جزء ناتو بودند ولی هم اکنون در چه وضعیتی هستند.

فرمانده سپاه نینوای گلستان با اشاره به سفر اخیر رئیس‌جمهور به گلستان، افزود: در صنایع تبدیلی، آبرسانی، آب شرب، کشاورزی و غیره در استان کوتاهی‌هایی شده که باید جبران شود.

ملک شاهکوهی اضافه کرد: در هنگام سفر انسجامی در استان شکل گرفت که نشان از فرهنگ و فهم مردم گلستان داشت و امن ترین سفر استانی رئیس جمهور بود.

وی تاکید کرد: باید مطالبه‌گری مصوبات بعد از سفر را هم ادامه داد تا مردم و استان از آن منتفع شوند.

کد خبر 5442964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha