۲۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۳۶

فردا دوشنبه؛

برگزیدگان هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی معرفی می شوند

برگزیدگان هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی معرفی می شوند

مراسم اهدای جوایز به برگزیدگان هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی، روز دوشنبه ۲۳ اسفندماه در مرکز آفرینش های فرهنگی، هنری کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر؛ مراسم اهدای جوایز به برگزیدگان هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی ساعت ۱۵ تا ۱۷ روز دوشنبه ۲۳ اسفند در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

در این دوره از جشنواره، محصولات بر اساس شاخص‌های بهترین تصویرسازی و گرافیک، بسته‌بندی، کیفیت چاپ، کیفیت چوب، کیفیت پلیمری، کیفیت فلزی، کیفیت پارچه، کیفیت مواد ترکیبی، برترین محصولات سازه و جورچین، برترین محصولات شبیه‌ساز دنیای واقعی و برترین سرگرمی حسی و حرکتی داوری شده است.

چهار نشست تخصصی بخش علمی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی با همکاری ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی ریاست جمهوری، سازمان توسعه تجارت، سازمان ملی استاندارد ایران، شورای عالی انقلاب فرهنگی، سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران برگزار خواهد شد و در این نشست‌ها، متخصصان مطرح بین‌المللی از کشورهای آلمان، بلژیک، دانمارک، لهستان، سنگاپور و هندوستان به ارائه جدیدترین دستاوردها و پژوهش‌های علمی خود در زمینه صنعت اسباب‌بازی خواهند پرداخت.

«اسباب‌بازی‌های شناختی / نگاهی بر بنیادی‌ترین کارکردهای اسباب‌بازی در جریان رشد»، «استانداردهای اسباب‌بازی / چالش اسباب‌بازی خوب در نگاه حداقل‌های کیفیت»، «بازارهای جهانی، افق پیش‌رو / مروری بر مهم‌ترین چالش‌های جهانی شدن و صادرات» و «تحولات فرهنگی و آثار آن در اقتصاد فرهنگ و اسباب‌بازی / آینده صنعتی‌ترین کالای فرهنگی» عنوان‌های این چهار نشست است.

مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نمایشگاهی از برترین اسباب‌بازی‌های ایرانی و تولیدات منتخب را به نمایش خواهد گذاشت. این نمایشگاه از تاریخ ۲۱ تا ۲۳ اسفند برپا خواهد شد و ظرفیت و توانمندی اسباب‌بازی‌های ایرانی را نمایش می‌دهد. همچنین در اردیبشهت‌ماه سال ۱۴۰۱ همزمان با ماه مبارک رمضان در نمایشگاهی که از افطار تا سحر برپا می‌شود فروش محصولات تولیدی را خواهیم داشت. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند این محصولات را از فروشگاه اینترنتی کانون پرورش فکری به نشانی shop.kpf.ir مشاهده و تهیه کنند.

کد خبر 5445780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha