جبهه مردمی برای آزادی فلسطین:

ایران ثابت کردکه قادر به وارد آوردن ضربه‌ای دردناک به اسرائیل است

ایران ثابت کردکه قادر به وارد آوردن ضربه‌ای دردناک به اسرائیل است

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین ضمن ستودن حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مراکز موساد در اربیل، اعلام کرد: ایران ثابت کرد که قادر است در زمان مناسب ضربه ای دردناک به اسرائیل وارد کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، جبهه مردمی برای آزادی فلسطین به حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مراکز موساد در اربیل واکنش نشان داد. این جبهه اعلام کرد: ایران نشان داد که قادر است در زمان مناسب ضربه دردناکی به اسرائیل وارد آورد.

بر اساس این گزارش، جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در ادامه تأکید کرده است: حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به مراکز و مواضع موساد در اربیل واقع در اقلیم کردستان دست برتر مقاومت را نمایان ساخت.

در ادامه بیانیه این جبهه آمده است: حمله موشکی ایران به مواضع موساد موجب تحکیم فرهنگ مقاومت خواهد شد. از همین روی، لازم است این اقدام را به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تبریک بگوییم.

شب گذشته نیز المیادین به نقل از منابع آگاه اعلام کرد: برخی رسانه‌ها اینگونه القا کردند که مرکز هدف قرار گرفته در اربیل دومین مرکز اصلی موساد بوده است. این درحالی است که این مرکز، مرکز عملیات اصلی بوده است.

این منابع همچنین به المیادین گفتند: در نتیجه حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مرکز موساد ۴ افسر صهیونیست ازجمله یک زن کشته شدند و ۷ تَن دیگر نیز زخمی شدند. حال ۴ نفر از زخمی‌ها وخیم گزارش شده است.

منابع آگاه در ادامه نیز تأکید کردند: مقری که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هدف قرار گرفت، اخیراً مسئول انجام عملیات‌های تجاوزکارانه علیه ایران بوده است.

کد خبر 5446421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha