۲۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۱۶

رشیدی تشریح کرد؛

اقدامات سازمان بهشت زهرا(س) برای استقبال از بهار

اقدامات سازمان بهشت زهرا(س) برای استقبال از بهار

معاون خدمات شهری سازمان بهشت زهرا (س) با اشاره اقدامات این سازمان برای استقبال از بهار گفت: در ورودی میدان سلام بر امام و شهدا نیز بزرگ‌ترین فرش گل پایتخت ایجاد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر رشیدی با اشاره به اقدامات این سازمان برای استقبال از نوروز گفت: در طرح استقبال از بهار، گل کاری در سطح سازمان و حرم مطهر حضرت امام (ره) را از هفته گذشته آغاز کردیم و در حال حاضر سازمان با فرش گل‌های مختلف به مساحت پنج هزار متر مربع تزئین شد.

معاون خدمات شهری سازمان بهشت زهرا (س) افزود: همچنین در ورودی میدان سلام بر امام و شهدا نیز بزرگ‌ترین فرش گل پایتخت را به مساحت ۱۱۰۰ متر مربع و با ۷۲۰۰ گلدان ایجاد کردیم.

وی عنوان کرد: کاشت ۳۰ هزار درخت به نیت هر شهید در سطح سازمان آغاز شده و در کنار آن ما بهشت زهرا (س) را با ۲۰ هزار گل لاله آراستیم که ۵ هزار گل لاله در گلزار شهدا و ۱۵ هزار لاله در مجموعه حرم مطهر و قطعات عمومی کاشته شده است.

رشیدی در پایان گفت: شست و شوی ۱۴ هزار متر مربع آب‌نماها، بازپیرایی درختچه‌ها، غبار روبی گلزار شهدا و… از دیگر موضوعاتی بود که در طرح استقبال از بهار در سازمان بهشت زهرا (س) صورت گرفت.

کد خبر 5448522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha