۲ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۰۰

در پیامی؛

آیت الله رشاد درگذشت آیت الله محمدی ری‌شهری را تسلیت گفت

آیت الله رشاد درگذشت آیت الله محمدی ری‌شهری را تسلیت گفت

در پیام آیت الله رشاد در پی درگذشت آیت الله ری شهری آمده: او از سرمایه‌های حوزه‌ی علمیه‌ی عریق تهران و از استوانه‌های علمی پایتخت قلمداد می‌شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله رشاد درگذشت آیت الله محمدی ری‌شهری را تسلیت گفت.

متن پیام آیت الله رشاد به شرح زیر است:
انا لله و انا الیه راجعون.

رحلت صدیق شفیق و دوست دیرین، تولیت آستان مقدس و حوزه‌ی علمیه‌ی حضرت عبدالعظیم (ع)، حدیث‌پژوه برجسته‌ی معاصر، آیت الله محمد محمدی ری‌شهری (قدّس الله نفسه الزکیه) مایه‌ی تأسف و تأثر شدید گشت.

او از سرمایه‌های حوزه‌ی علمیه‌ی عریق تهران و از استوانه‌های علمی پایتخت قلمداد می‌شد. وجود برکت‌نمونش بار دیگر یاد محدثان بزرگ شهرری همچون شیخ کلینی و صدوقین را زنده کرد. افزون بر یکصد اثر علمی، میراث معرفتی او را تشکیل می‌دهد. موسوعه‌ی میزان الحکمه تألیف ماندگار اوست.

آیت الله ری شهری از روحانیون مجاهد دوران مبارزات و از حامیان پایدار نهضت امام خمینی و از ارادتمندان رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.

این¬جانب از سوی خود و شورا و دیگر ارکان حوزه‌ی تهران، این واقعه‌ی مولمه را به رهبر معظم انقلاب اسلامی (دام ظله) اساتید و طلاب و اهالی پایتخت بویژه شهرری و خانواده محترمش تسلیت عرض کرده، از بارگاه بلند باری برای آن مرحوم مغفرت و علو مرتبت، و برای بازماندگان سوگوار صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می‌کنم.
تغمّده الله بواسع رحمته و حشره مع اولیائه و اسکنه فسیح جنانه.

علی اکبر رشاد

کد خبر 5451922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha