۶ فروردین ۱۴۰۱، ۱۹:۲۲

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان مرکزی خبر داد؛

افزایش ۲۰ درصدی اقامت گردشگران در استان مرکزی

افزایش ۲۰ درصدی اقامت گردشگران در استان مرکزی

اراک - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی از افزایش ۲۰ درصدی اقامت گردشگران در این استان نسبت به ۲ سال گذشته خبر داد.

به‌گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی مرزبان اظهار کرد: از ۲۶ اسفند تا امروز ۶ فروردین ماه حدود ۴۳ هزار نفر مسافر در استان اقامت داشته‌اند که این تعداد ۱۱ درصد در هتل‌ها، ۵ درصد در اماکن بوم‌گردی و مجتمع‌های گردشگری و ۲۰ درصد خانه مسافر و ۴۹ درصد در اقامتگاه‌های موقت استقرار داشته‌اند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: در این مدت ۴۷۳ هزار بازدید از جاذبه‌های تاریخی، تفریحی، دست‌ساز، طبیعی، مذهبی و موزه‌های استان صورت گرفته در این مدت نسبت به دو سال قبل ۲۰ درصد افزایش بازدید داشته‌ایم.

مرزبان ادامه داد: از ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ تا کنون تعداد ۱۴۳ بازدید نظارتی توسط تیم نظارتی اداره کل از تأسیسات گردشگری انجام شده است.

وی افزود: دستگاه‌های مختلف اجرایی در محل دبیرخانه ستاد بحران خدمات سفر استان در محل استانداری حضور دارند و هر مشکلی که در حوزه مسئولیت آن‌ها ایجاد شود، پیگیری می‌کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: شماره تماس ۰۹۶۲۹ متعلق به ستاد خدمات سفر کشور و شماره تماس ۰۸۶۳۳۱۲۱۹۰۱ متعلق به محل استقرار دبیرخانه ستاد خدمات سفر استان آماده پاسخگویی به سوال‌ها و مشکلات مسافران عزیز هستند.

کد خبر 5454125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha