۱۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۳۵

فرماندار سرپل‌ذهاب خبر داد؛

صعود ۵۰ هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز در اردیبهشت۱۴۰۱

صعود ۵۰ هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز در اردیبهشت۱۴۰۱

کرمانشاه- فرماندار سرپل‌ذهاب از صعود ۵۰ هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز در اردیبهشت۱۴۰۱ بعد از وقفه ۲ ساله در برگزاری مراسم یادواره عملیات غرورآفرین بازی دراز خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر نورالدین فرزادی پور پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال بعد از ۲ سال وقفه به دلیل همزمانی ایام عملیات بازی دراز با ماه مبارک رمضان و شیوع بیماری کرونا، یادواره عملیات آزادسازی بازی دراز به عنوان نمادی از فرهنگ ایثار و شهادت در سرپل ذهاب و محل یادمان شهدای بازی دراز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: سرپل‌ذهاب امسال در ایام این عملیات غرور آفرین میزبان بیش از ۵۰ هزار نفر از کاروان‌های راهیان نور و عاشقان کوی شهدا خواهد بود.

فرماندار سرپل‌ذهاب تصریح کرد: هفت کمیته مختلف برای برگزاری این مراسم در شهرستان سرپل ذهاب تشکیل شده که وظایف مختلفی را برعهده گرفتند.

وی افزود: در کمیته اسکان چگونگی استقبال از میهمانان و اسکان آنها تصمیماتی امروز گرفته شد.

فرزادی پور خاطرنشان کرد: بازی دراز به عنوان نمادی از دفاع مقدس و ایستادگی و مقاومت ملت سرافراز ایران اسلامی در سرپل ذهاب واقع شده که باعث افتخار است.

وی با بیان اینکه حضور گسترده رزمندگان دوران دفاع مقدس و اقشار مختلف مردم در یادمان شهدای بازی دراز یاد شهدای پرافتخار آزادسازی این ارتفاعات را زنده خواهد کرد، گفت: زائران کوی ایثار و شهادت پیام ایثار و از خودگذشتگی را به عنوان رهاورد این سفر به موطن خود خواهند برد.

کد خبر 5460629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha