۲۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۳۸

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران:

حریفان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا واقیانوسیه آنالیز می شوند

 حریفان ایران در مسابقات  قهرمانی آسیا واقیانوسیه آنالیز می شوند

آمل- سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران گفت: حریفان آسیایی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه هر روز پس از پایان برنامه اردویی آنالیز می شوند.

مسعود فلاح در گفتگو با خبرنگار مهر در حاشیه اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال باویلچر ایران در آمل با ابراز رضایت از برگزاری اردوی آماده سازی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در شهرستان آمل گفت، خوشبختانه روند آماده سازی تیم ملی در اردوی آمل به خوبی و مطابق برنامه‌های ازپیش تعیین شده کادر فنی پیش می‌رود.

فلاح افزود: بعد از پشت سرگذاشتن چهار مرحله اردوی آماده سازی، تقریباً بازیکنان به هماهنگی تیمی و فرم بدنی مناسبی رسیدند وحضور مربی بدن ساز برای نخستین بار درکنار اردوهای تیم ملی خوشبختانه تأثیر خوبی در آمادگی بدنی بازیکنان داشته است.

وی با بیان اینکه پس از پایان تمرینات روزنامه برنامه آنالیز حریفان آسیایی را با حضور همه بازیکنان داریم، تصریح کرد، شناخت خوبی از تیم‌های آسیایی داریم و دراین بین، تیم‌های استرالیا و ژاپن جدی ترین حریفان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه محسوب می‌شوند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچر ایران با بیان اینکه ایران در سال‌های اخیر همواره یکی از مدعیان اصلی جام بوده است، تصریح کرد: همه چیز برای کسب یک جام و تکرار افتخارآفرینی با بازیکنان تیم ملی در این دوره و کسب سهمیه مسابقات جهانی در کشور امارات کامل فراهم است.

تشابه آب وهوایی مازندران با تایلند

سرپرست تیم ملی بسکتبال باویلچر ایران، گفت: از ۵ مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال باویلچر مردان ایران، تاکنون سه مرحله از این اردو در شهرستان آمل که پایگاه اصلی اردوهای تیم ملی بسکتبال باویلچر ایران محسوب می‌شود، برگزار شد.

عباسعلی واحد افزود: یکی از دلایل برگزاری اردوهای تیم‌های ملی با اصرار فدراسیون وکادر فنی تیم ملی در شهرستان آمل علاوه برفراهم بوده امکانات رفاهی و تمرینی، شباهت زیاد آب و هوای آمل با کشور تایلند است که خوشبختانه شرایط مطابق انتظار بوده است.

به گفته وی، ترکیب نهایی و ۱۲ نفره تیم ملی پس از پایان مرحله ششم اردو و اضافه شدن لژیونرها برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه انتخاب می‌شود.

مسابقات بسکتبال باویلچر مردان، قهرمانی آسیا واقیانوسیه و انتخابی مسابقات جهانی، ۲۶ اردیبهشت تا ۱۰ خردادماه در تایلند برگزار خواهد شد.

کد خبر 5462715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha