۲۲ فروردین ۱۴۰۱، ۰:۴۹

فرمانده انتظامی کاشان خبر داد؛

دستگیری کلاهبردار ۷ هزار میلیارد ریالی در کاشان

دستگیری کلاهبردار ۷ هزار میلیارد ریالی در کاشان

کاشان - فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری کلاهبردار هفت هزار میلیارد ریالی در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ حسین بساطی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وصول گزارش‌های متعدد از سوی شهروندان و هموطنان مبنی کلاهبرداری فردی از آنها اظهار داشت: این فرد به بهانه‌های مختلف از جمله جمع آوری کمک برای نیازمندان و آزادی زندانیان از هموطنان کلاهبرداری می‌کرد.

وی با بیان اینکه این موضوع در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت، ابراز داشت: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که این فرد سابقه کلاهبرداری‌های متعدد مالی در استان‌های مختلف از جمله قم، اصفهان، مرکزی، خراسان رضوی، تهران و چهارمحال و بختیاری را دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه در این خصوص ۹۷ پرونده در شعبه‌های مختلف قضائی تشکیل شد، تصریح کرد: با توجه به این پرونده‌ها میزان مبلغ کلاهبرداری شده از مردم مشخص شد که این فرد بیش از هفت هزار میلیارد ریال از هموطنان و همشهریان عزیز کلاهبرداری کرده است.

وی با اشاره به حساسیت موضوع و استفاده از تمام ظرفیت‌های پلیس برای شناسایی و دستگیری این فرد کلاهبردار خاطرنشان کرد: در نهایت با استفاده از ظرفیت‌های اطلاعاتی متهم در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و طی هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب کاشان و با اخذ نیابت قضائی متهم در محل مخفیگاه خود دستگیر شد.

سرهنگ بساطی افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی مأموران به جرم خود اعتراف کرد و پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قانونی شد.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه کلاهبرداران معمولاً با پیشنهادات اغواکننده طعمه‌های خود را انتخاب می‌کنند، تاکید کرد: لازم است مردم عزیز از اعتماد به افراد ناشناس خودداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 5464134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha