۲۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۲۱

وزارت خارجه سوریه در واکنش به جنایات تل آویو؛

مسأله فلسطین به عنوان مسأله اصلی جهان اسلام باقی خواهد ماند

مسأله فلسطین به عنوان مسأله اصلی جهان اسلام باقی خواهد ماند

یک منبع در وزارت خارجه سوریه ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در «مسجدالاقصی»، گفت: مسأله فلسطین به عنوان مسأله اصلی جهان اسلام باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سانا، یک منبع رسمی در وزارت خارجه سوریه به جنایات اخیر صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان در اراضی اشغالی به ویژه در مسجدالاقصی واکنش نشان داد و آن را به شدت محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، منبع مذکور در وزارت خارجه سوریه در خصوص جنایات صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان گفت: علیرغم تشدید جنایات صهیونیست‌ها، مسأله فلسطین همچنان به عنوان مسأله اصلی جهان اسلام باقی خواهد ماند.

منبع مذکور همچنین اعلام کرد که پایداری و استقامت ملت فلسطین در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی در طول ماه مبارک رمضان ستودنی است. پیشتر «هلال احمر» فلسطین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در جریان درگیری‌های روز گذشته میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها در قدس و کرانه باختری ۳۴۴ فلسطینی زخمی شدند.

هلال احمر فلسطین همچنین عنوان کرده است که حال شماری از فلسطینیان از سوی منابع بیمارستانی وخیم گزارش شده است. این در حالی است که کمیته حمایت از اسرای فلسطین نیز از بازداشت ۴۷۰ فلسطینی در جریان درگیری‌های روز گذشته در مسجدالاقصی خبر داده است.

کد خبر 5468303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha