۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۱۵

در آستانه عید سعید فطر صورت گرفت؛

آغاز ثبت‌نام مرحله دوم طرح آموزش رایگان هنر در مناطق محروم

آغاز ثبت‌نام مرحله دوم طرح آموزش رایگان هنر در مناطق محروم

ثبت‌نام دومین مرحله طرح آموزش رایگان هنر در مناطق محروم، کمتر توسعه یافته و شهرهای مرزی از دوازدهم اردیبهشت ماه همزمان با عیدسعید فطر در ۹ استان جدید دیگر آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ثبت‌نام دومین مرحله طرح آموزش رایگان هنر در مناطق محروم، کمتر توسعه یافته و شهرهای مرزی از دوازدهم اردیبهشت همزمان با عید سعید فطر در ۹ استان جدید دیگر نیز آغاز خواهد شد.

این طرح دارای اهداف مهمی در ۲ بخش توسعه کسب و کارهای فرهنگی و هنری و کشف استعدادهای هنری در سراسر کشور به ویژه مناطق محروم، کمتر توسعه یافته و شهرهای مرزی است. آغاز این طرح با شعار عدالت فرهنگی و به معنای ایجاد تسهیلات برای جامعه به منظور دسترسی همگان به امکانات فرهنگی، با یازده استان در بهمن ماه ۱۴۰۰ و مصادف با ایام الله دهه فجر افتتاح شد که با استقبال بی نظیری از سوی علاقمندان مواجه شد و با درخواست سایر استان ها دومین مرحل این طرح با افزایش نه استان جدید به ۲۰ استان توسعه یافته است.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری ادارات کل استان‌های و سازمان ها و نهادهای ذیربط با تمام ظرفیت خود در به ثمر رسیدن این طرح همکاری میکنند و در اولین مرحله این طرح یازده استان کشور (خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، بوشهر، آذربایجان غربی، جنوب کرمان، هرمزگان، ایلام، کهکیلویه و بویر احمد، خوزستان و لرستان) در ۷۱ دوره با ۵۰ مهارت هنری اجرا شد و در دومین مرحله ۹ استان (کرمان، کردستان، کرمانشاه، گلستان، آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان رضوی، همدان و چهارمهال بختیاری) به این طرح پیوستند.

همچینین کلیه علاقمندان در استان های مذکور و شهرهای مشخص شده می توانند با مراجعه به سامانه https://amoozesh.azmoonehonar.ir نسبت به ثبت‌نام در ۳۰ مهارت اقدام نمایند.

کد خبر 5481004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • فاطمه IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
      0 0
      عالی
    • فاطمه IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
      0 0
      عالی
    • آمنه مرادی زر IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      0 0
      خیلی عالی