۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۰۷

در نشست رسانه‌ای اعلام شد؛

هزینه «زندگی پس از زندگی»؛ قسمتی ۸۰ میلیون تومان/شرم از یک اتهام!

هزینه «زندگی پس از زندگی»؛ قسمتی ۸۰ میلیون تومان/شرم از یک اتهام!

عباس موزون تهیه‌کننده و مجری برنامه «زندگی پس از زندگی» با همراهی محمدامین نوروزی، مدیر گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما به ارائه توضیحاتی درباره فصل اخیر این برنامه پرداختند.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست رسانه‌ای برنامه تلویزیونی «زندگی پس از زندگی» با حضور عباس موزون تهیه‌کننده و مجری این برنامه و محمدامین نوروزی، مدیر گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما ظهر امروز سه‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه در سازمان صداوسیما برگزار شد.

محمد امین نوروزی در این نشست ضمن ارائه گزارشی از فرآیند تولید فصل اخیر برنامه «زندگی پس از زندگی» گفت: به خاطر محدودیت مالی به همه آن چیزی که برای آن برنامه‌ریزی کرده بودیم نرسیدیم. با پربیننده شدن فصل دوم، گفتم برای فصل سوم به هر آنچه مدنظرمان است برسیم. مثلاً می‌خواستیم تجربه‌گر خارجی به ایران بیاوریم تا برنامه بعد بین‌المللی پیدا کند تا همه بدانند این موضوع مختص شیعیان نیست، بلکه موضوع روز جهان است. ما با توجه به بازخوردهایی که از خارج از کشور گرفتیم متوجه شدیم مخاطبان خارجی داریم. مثلاً مخاطبی می‌گفت یکی از آشنایانش از کانادا تحول پیدا کرده‌است.

نوروزی در ادامه افزود: ابایی ندارم بگویم هر قسمت ۸۰ میلیون تمام شد. نیمی از پول خرج دکور و سوله شد. هزینه هنگفتی برای سوله خرج کردیم. همه کارها مستلزم هزینه بود، الان می‌توانیم از هند و اروپا مهمان بیاوریم ولی این موضوعات پول می‌خواهد، ما مهمانان خودمان را از ایران با هزینه حداقلی آوردیم. در فصل سه با اینکه ایده‌هایی داشتیم با محدودیت مواجه بودیم نمی‌دانم خودمان را باید به چه کسی اثبات می‌کردیم تا کار پرتوان‌تر باشد. انگار در یک ندیده شدن در سازمان بودیم!

افتخار صداوسیما ساخت برنامه‌های کپی است!؟

وی ادامه داد: من برنامه ساز می‌دانم همین الان برای برنامه‌های دیگر چندین برابر پول خرج می‌شود، برنامه‌ای که مخاطب خود را دارد چرا نباید با آن با دست بازتر رفتار شود؟ بگذارند همین برنامه را به بهترین شکل انجام بدهیم. افتخار برای صدا و سیما این است که برنامه‌های کپی بسازد؟ در حالی که این برنامه می‌تواند توسط دیگر کشورها کپی شود. من نمی‌گویم مثل برنامه‌های دیگر پول داشته باشیم اصلاً این برنامه اگر این همه پول واردش شود، خراب می‌شود کمااینکه برای فصل دوم مطرح شد اسپانسر بگیریم اما من مخالفت کردم.

نوروزی تأکید کرد: دنبال این نیستم که درآمدهای کذایی برنامه‌های دیگر صرف این برنامه شود، اما این برنامه باعث افتخار است و باید روی دست بگیرند، برنامه‌های کپی که افتخاری ندارد، شما می‌توانید بروید این برنامه را در یوتیوب ببینید، این برنامه‌ای است که موجش در دیگر کشورها راه افتاده و ما در پخش بین‌المللی و توزیعش ضعیف هستیم. خواهشم این است که بتوانیم برای فصل بعد اتفاق خوبی رقم بزنیم. پیدا کردن تجربه‌گر سخت است ما برای حفظ تنوع ساختاری و محتوایی الزاماتی داریم.

وی افزود: به فکر فروش خارجی هم هستیم با آقای برهمانی معاون جدید سیما صحبت کردیم و در یوتیوب به شکل مالی برای این برنامه درآمدزایی می‌شود. با ترکیه و عراق صحبت‌هایی شده چون زمینه این امر وجود دارد.

موزون: معدل واکنش مراجع دینی عالی بوده است

عباس موزون هم در ادامه این نشست بیان کرد: بحث بودجه‌ها و هزینه‌ها مهم است و فکر نمی‌کردم آقای نوروزی این حرف‌ها را بگویند. ایشان سیر تا پیاز مسأله را درون سازمان گفتند. من هم همین بحث را ادامه می‌دهم. یادم است یکی از مسئولان سازمان تماس گرفت و گفت می‌خواهیم از شما تشکر کنم. ایشان گفتند وقتی رقم کار را شنیدم تعجب کردم. همه کسانی که در کار ما هستند چند وظیفه‌ای هستند. در ده‌ها نفری که در این برنامه هستند تنها یک نفر یک کار را انجام می‌دهد و بقیه هر کدام ۶، ۷ کار را بر عهده می‌گیرند. مثلاً آنچه که شما می‌دانید این است که من پنج وظیفه در این برنامه دارم در حالی که تعداد وظایف هر کدام از ما زیاد است. اتفاقاً هر کدام از کارها را هم حرفه‌ای انجام می‌دهیم.ما در مباحث فنی مانند تدوین و تصویربرداری خلاق هستیم.

وی درباره قضاوت مراجع دینی نسبت به این برنامه هم بیان کرد: معدل این واکنش‌ها تا به امروز عالی بوده و تشویق و تمجید و نقدهای دلسوزانه برای تقویت کار داشته‌اند.

موزون درباره واکنش‌های انتقادی نسبت به روایت یکی از تجربه‌گران که از ملاقات با حاج قاسم سلیمانی گفته بود هم توضیح داد: از چپ و راست به این برنامه انتقادهایی را وارد کردند. اصلاً شما فرض کنید حاج قاسم هنوز در بدن خود بود. آقایان سیاسی که به این روایت هجمه کردید آیا زمانی که حاج قاسم در بدن خود بود، تنه‌ای به دیدگاه سیاسی شما می‌زد؟ مشکل شما در برخورد روح آن دو چه بود؟ ایشان که هیچ گاه بحث سیاسی نداشته است.

وی افزود: فصل سوم برنامه بیشتر رسانه‌ای شد، ما سال گذشته هم از نظر تعداد مخاطب به این ارقام رسیده بودیم اما مردم رسانه نیستند، رسانه‌ها هر کدام از یک خطی هستند. بعد از برنامه مربوط به حاج قاسم که تجربه‌گری از ملاقات روح ایشان گفت، خطوط رسانه‌ها و توجه آن‌ها به برنامه بیشتر شد.

موزون درباره واکنش مردم هم گفت: مردم توجه زیادی به برنامه داشته‌اند، مثلاً بعد از برنامه مربوط به تجربه خودکشی، عده‌ای می‌گفتند از خودکشی منصرف شده‌اند. هفته پیش خانم دکتر فیاض در صفحه شخصی خود نوشتند که فردی به او مراجعه کرده و گفته به دلیل خیانت شوهرش می‌خواسته خودش را بکشد اما این برنامه را دیده و منصرف شده است. خانم دکتر گفتند من برنامه «زندگی پس از زندگی» را ندیده‌ام اما اگر تنها فایده این برنامه همین انصراف یک نفر از خودکشی باشد، کار خودش را انجام داده است.

وی افزود: عراق و ترکیه به دنبال این برنامه هستند. ساکنان روسیه با ما تماس گرفتند و گفتند می‌خواهیم این برنامه را ترجمه کنیم. وقتی برنامه‌ای هست که جان نجات می‌دهد، چرا نباید مورد حمایت قرار بگیرد. یادم است هزینه قندان دکور یک برنامه چند برابر کل بودجه فصل سه برنامه ما بود!

مجری و تهیه‌کننده «زندگی پس از زندگی» در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: بعضی وقت‌ها تجربه‌گر ها موانع درون خانوادگی دارند، مثلاً می‌گویند اگر این نکته را بگوییم در خانواده دعوا می‌شود اما ما این‌طور نیستیم که مهمان را دعوت کنیم و بگوییم خودت به استودیو ما بیا. ما با خانواده‌ها دوست می‌شویم، با تجربه‌گر رفیق می‌شویم، استخر می‌رویم و بعضاً آنها را آشتی می‌دهیم.

شرم دارم که برخی می‌گویند به مهمانان پول داده‌ایم!

وی ادامه داد: شرم دارم که برخی می‌گویند به مهمانان پول داده‌ایم. در کل سه فصل یک نفر مشکل شدید مالی داشت برای اینکه دخترش را می‌خواست به خانه بخت بفرست، تجربه عالی و درست و صحیحی داشت. به او گفتم چشم این مسأله را حل می‌کنم. با یک موسسه خیریه صحبت کردیم تا جهیزیه او تأمین شود، اما همان لحظه تجربه‌گر را کنار گذاشتیم. از ترس اینکه بگویند چون جهیزیه را دادیم این‌چنین شد. امسال این تهمت را به ما زدند. قوی‌ترین سند ما برای روایت‌ها، تجربه ایمان عبدالمالکی است که آن را برای مراجع تخصصی خارجی هم ترجمه می‌کنیم. این را موسسه‌ها نمی‌توانند تایید نکنند. یک بیمارستان آن را تایید کردند. بیمارستان شهید چمران، آن بخشی که او بود را می‌خواهند به نام او نامگذاری کنند. یکی از تجربه‌گران فصل سه تماس گرفت و گفت کسی با لهجه ایرانی‌های خارج از کشور پیش ما آمد و گفت ما به تو ارز دیجیتال می‌دهیم اما جلوی دوربین ما بگو پول گرفتی و در برنامه حرف زدی!

موزون افزود: ما برای همین به پلیس مراجعه کردیم، نگاه کنید کار الان به این جاها کشیده است. اول تهمت می‌زدند وقتی می‌بینند تهمت نگرفته است، به سراغ تجربه‌گرها و چنین مواردی می‌روند، یا یک نفر از سوئد با تجربه‌گران تماس گرفته و گفته می‌خواهیم به شما پول بدهیم، ببینید به چه دست و پایی افتاده‌اند. ببینید این برنامه تا کجا اثرگذار بوده است.

کارشناس مذهبی حاضر در این نشست هم در توضیحاتی گفت: خاطرم هست فصل اول آقای موزون تماس گرفتند و گفتند احساس می‌کنم این برنامه اگر روی آنتن برود حوزه ممکن است واکنش منفی داشته باشد و کمی نگرانم. به او گفتم اصلاً نگران نباش، مطمئن باش چنان جایگاهی پیدا می‌کند که حد ندارد. من در متن حوزه هستم و می‌دانم چنان به آن در تمام سطوح علمی اقبال شده که گفتنی نیست. من مکرراً شنیده‌ام که مردم گفته‌اند بعد از چهل سال برنامه‌ای در قد و قواره جمهوری اسلامی ساخته شده است. گفته‌اند ما ماهواره داشتیم و هیچ برنامه تلویزیونی نمی‌دیدیم اما الان برنامه «زندگی پس از زندگی» را می‌بینیم. بسیاری هم می‌گفتند چرا برنامه در کل سال پخش نمی‌شود. بسیاری گفتند برنامه‌ای در قد و قواره تلویزیون می‌بینیم که از صدها هزار منبر اثرگذارتر است، از بسیاری کتب دینی بهتر است، فضا به شدت عالی پیش رفته است، قرار بود عالم غیب کاملاً غیب باشد اما حالا آن عالم غیب را از زبان تجربه‌گران لمس می‌کنند.

موزون هم عنوان کرد: در طول تاریخ، دانش بشر مرحله به مرحله د رحال دقیق‌تر شدن است، ارتباطات باعث شده داده‌های پژوهشی با هم مرتبط‌تر شود. در طول تاریخ افراد برای کسانی که غیر سالک‌، غیر عالم و غیر عارف هستند این تجربه‌ها را خواب می‌پنداشتند، افراد این تجربه‌ها را دسته‌بندی می‌کردند اما صرفاً در دسته‌بندی اشتباه رخ داده درواقع می‌گفتند اگر تو عالمی تجربه تو قبول است اما اگر عالم نیستی تو خواب دیده‌ای، این دسته‌بندی غلط بوده است.

خبرگزاری مهر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

کد خبر 5486488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • جمشید IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
      110 9
      بدانید که..هر موضوعی ..به تقویت و گسترش افکار اسلامی و ایرانی منجر ..شود...مورد حمله و اتهام و گسترده جبهه نفاق و فساد قرار خواهد گرفت..هم اکنون در شبکه های اجتماعی مجازی..تیم های گسترده ای برای ..وارونه سازی حقایق.. تشکیل و میلیون ها دلار خرج این وارونه سازی ها میگردد
    • مرجان IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
      130 6
      اقای موزون خسته نباشید ممنون از برنامه بسیار زیبایتان اجر شما با خداست از چیزی ناراحت نباشید
    • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
      103 9
      من بواسطه همین برنامه نمازخون شدم.. خجالت بکشید بااین افکارتان ...شرم برشما.. راست گفتند این برنامه درقدوقدواره اسلامی ایران... بعداز40سال... ججورادمایی هستید ک این حرفاروزدید
    • اعظم IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
      105 6
      سلام خیلی خیلی هم برنامه عالی زندگی پس از زندگی به دشمنان توجهی نکنید این برنامه باعث نجات زندگی خیلی از افراد شده بسیار بسیار ممنونیم از همه زحماتتون اعتقاد وایمان مهم که اونم هر کسی نداره این برنامه چشم دل می خواهد
    • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
      28 15
      نیازی به تجربه گر خارجی نیست چرا‌که بنی آدم اعضای یک پیکرند و همه ما در تجربه نزدیک به مرگ یکسان هستیم.فقط بعضی از تجربه گرها برون فکنی یا پرواز روح کرده بودند که به اشتباه تجربه نزدیک به‌مرگ آنها را معرفی کردید.البته بعضی ها که تعدادشون کم بود چون خودم از تجربه گران نزدیک به مرگ و برون فکنی روح
      • سید IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
        6 9
        ذاتا ما ایرانیها مردمانی هستیم که همه چیز را میدانیم
      • محمدرضا US ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
        2 0
        سلام اولا ناراحت و دلگیر نباشید دوم اینکه از زمانی که برنامه شما را دیدم انکار تمام کمشده های دین و دنیایمم را یافتم
    • مهین IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
      108 2
      جناب موزون شما برنامتون بهترین بود واقعیتش خود من شخصه تلویزیون کم تماشا میکنم تنها برنامه ی که نگاه کردم همین برنامه شما بود واقعا خسته نباشید امیدواریم در این دور زمانه که همه آدم ها در غفلت رفتیم این تلنگر ی باشه برامون خیلی ممنون از شما وهمه دوستان دیگروتون که این برنامه رو تهیه کردین
    • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
      93 7
      برنامه بسیار عالی و تاثیر گذار
    • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
      77 5
      برنامه تون عالی بود
    • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
      82 6
      ممنون با قوت به کارتون ادامه بدین ممنون
    • محمد حسن زاده IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
      76 5
      سلام.. برنامه شما بسیار عالی و دلنشینه و دقیقا واقیعت هست من تجربه نکردم ولی ایمان دارم
    • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
      84 6
      خدا خیرتون بده آقای موزون بااین برنامه خوبتون،فقط ای کاش بازم ادامه داشت
    • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
      32 20
      خداوکیلی این ارزش را داشت؟؟؟
    • حیدری IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
      86 5
      عالی بود ممنون.خوش به سعادت آقای موزون
    • IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
      88 10
      واقعا برنامه همتراز زندگی پس از زندگی سراغ ندارم دستمریزاد و احرتون با امام حسین(ع)
    • هما IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      12 2
      سلام. ممنون بابت برنامه. زهی خیال بیخیالی غافلان...
    • احمدی IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      22 0
      آقای موزون واقعا خداقوت! عاقبت بخیر بشید همه عوامل سازنده ی برنامه .
    • زکی IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      13 0
      آقای موزون خسته نباشید زندگی پس از زندگی بهترین برنامه تلویزیون است ای کاش لااقل هفته ای یک بار این برنامه اجرا شود اجرتان با خدا
    • زکی IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      11 1
      سلام آقای موزون خسته نباشید برنامه زندگی پس از زندگی بهترین برنامه تلویزیون است فقط ای کاش لااقل هفته ای یک بار این برنامه اجرا شود. اجرتان با خدا
    • IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      18 1
      بنظرم یکی از بهترین برنامه های مذهبی بعداز انقلاب بود روی سبک زندگیم خیلی تاثیر گذاشت دست آقای موزون درد نکن ترسم از مرگ ازبین رفت 🙏
    • هم وطن IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      10 0
      خسته نباشید ممنون از برنامه اثرگذارتونانشاالله که ادامه داشته باشه
    • زهرا IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      11 0
      واقعا برنامتون عالی بود دستتون درد نکنه رمضان بابرنامه شما خیلی خاطره انگیز میشه
    • سیده ندا IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      11 0
      سلام و خسته نباشید،من مادرم ۹ماه پیش به رحمت خدا رفتند،من با دیدن برنامه زندگی پس از زندگی آرامش پیدا می کردم،امیدوارم که طول سال ادامه بدن برنامه رو،روح ما به همچنین برنامه هایی احتیاج دارن.
    • هادی IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      21 2
      خیلی عالی. «هر کس نفسی را نجات بخشد مثل آن است همه مردم را نجات بخشیده» سوره مائده آیه ۳۲
    • IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      8 1
      برنامه زندگی پس از زندگی بسیار جذاب و آموزنده و علمی است خدا خیرش بده با قوت به کارت ادامه بده دکتر جان ولعنت بر افرادی که فقط به فکر اذیت کردن مردم هستند
    • IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      12 0
      خدا خیرتون بده اگر در طول سال فقط جمعه ها همان فصل های گذشته تکرار بشه خیلی بهتره چون این برنامه خیلی نقش بازدارنده دارد ولازمه که تذکر استمرار داشته باشد ممنون
    • IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      9 3
      سلام جناب موزون ودست اندرکاران برنانه زندگی پس از زندگی(احسنت)برنامه دارای عمق وتفکر ایمانی واعتقادی ست ومخاطب را واقعاتحت تاثیر مثبت قرارمیدهدوخیلی برنامه پسندیده وپرمحتوای است ازمنظراعتقادی من شخصا امادگی دارن بعنوان ابدارچی برنامه درخدمت تان باشم انشاءالله برنامه منسجمتروپربارترازقبل وانهم درطول.
    • فاطمه IR ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      14 0
      در خانه اگر کس است یک حرف بس است اجرتون با امام رضا ( ع)
    • حسین IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      16 2
      حالا یه نفر اعتراف کرده شما بیاید یقشو بگیرید همین برنامه اگه تو شبکه سه پخش میشد خیلی راحت پول هنگفتی به جیب میزد بجای اینا برید یقه برنامه ای مثل عصر جدید بگیرید که برای هرقسمتش کلی پول فقط به مجری و داورا میدن برای چه برنامه ای، یه برنامه هیچ و پوچ که مردمو اسکل فرض کردن
    • زهرا از تهران GB ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      8 2
      برنامه تون واقعاً عالی بود روی من که خیلی تاثیر گذار بود.تشکر می کنم آقای موزون
    • زهرا از تهران GB ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      6 0
      برنامه تون واقعاً عالی بود روی من که خیلی تاثیر گذار بود.تشکر می کنم آقای موزون
    • IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      7 0
      آقای موزون تشکر بابت ای برنامه عالی
    • عباسعلی اسدی عبدالملکی IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      7 0
      عالی عالی.خواهشاادامه دارباشه
    • مصطفی IR ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      5 0
      آقای موزون دست شما درد نکنه از زحمات شما و بقیه همکاران گرامی شما تشکر میکنم واقعاً برنامه ای است که هیچ وقت دیدنش تکراری نمیشه خیلی ها از این برنامه متحول شدن
    • مهدی IR ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      5 1
      برنامه خیلی خوبی بود و ثابت کرد که روح تنها یک انرژیه الکترومغناطیسی نیستو دارای اندیشه و شعوره فقط ایکاش در مورد ریسمان نقره ای رنگی که روحه خارج شده و جسم افراد رو بهم متصل نگه میداره هم صحبتو تحقیق میکردین
    • Hdis IR ۰۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      3 0
      همچین برنامه ی تاثیر گذاری واقعا باید حمایت شه و بهترین اسپانسر هارو داشته باشه ❤
    • هموطن IR ۰۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      4 0
      سلام واقعا خسته نباشید کاش در طول سال هم حداقل هفته ای دو بار این برنامه پخش میشد، خیلی تاثیر گذار و پر محتوا هست برنامه هاتون، اجرتون با امام حسین علیه السلام
    • هادی IR ۰۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      5 0
      برنامه ای فوق العاده ، متحول کننده ، موفق و تأثیرگذار دستمریزاد
    • خسرو شامی IR ۰۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      3 1
      سلام این برنامه عالی شما زندگی و اخلاق مرا و مراقبات مرا خیلی تغییر داد . تجربه ی سه نفر دیگر هم با توضیحات آقای امینی خواه هم تکمیلترش کرد. خدا از همتون راضی باشد.
    • رستمی IR ۰۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      8 0
      سلام آقای موزون عزیز شما رسالتی رو بر عهده گرفتی که مزدش فقط نزد خداست پس لطفا با شهامت و با معامله با خداوند مهربان پیش برو دعای هر روز من و امثال من بدرقه راه شما ضمنا من پزشکم در مشهد و سه بیمار دارم که اینچنین تجربه ایی دارند اگه دوست داشتید با من تماس بگیرید ۰۹۰۳۸۵۰۲۳۶۴
    • IR ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      9 0
      کاش این برنامه را مسولیین مفت خور بی لیاقت می دیدند که خون ملت و‌کردند تو شیشه ومیدیدند پس از مرگ چطوری میشند و باید جوابگو باشند
    • ناشناس IR ۰۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      2 0
      برنامه خوبی بود خدا خیرتون بده آقای موزون
    • محمد IR ۰۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      4 1
      فوق العاده و تاثیر گذار بود
    • شهروند IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      9 0
      زنده باد🌷🌷 زندگی پس از زندگی🌷🌷
    • فاطمه زهرا IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      4 0
      به نظر من اگه برنامه قسمتی یک ملیارد هم خرج شود ارزش دارد .دیدن این برنامه ودرکش لیاقت می خواهد
    • ناشناس IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      3 0
      عالی ترین برنامه دست مریزادخسته نباشیدشمارابه ادامش بدیدازهیچ چیزی نترسیدخیلی تاثیرداره خداباهاتونه مطمعن باشیدپ1
    • سمیه IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      4 0
      سلام باتوجه به مشکلاتی که دارم کامل همه برنامه ها روندیدم ولی واقعا عالی بود وحتی تغییر رودراطرافیانم میبینم
    • IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      2 0
      هر روز قوی تر از دیروز بمانید
    • ترانه IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      4 0
      واقعا که همینطوره.این برنامه از صد تا منبر تاثیرگذار تر بود.و قطعا برنامه ای که تا این حد در مخاطبان تاثیرگذار باشه دشمنانی هم پیدا میکنه.الان برید در اینستاگرام مشاهده میکنید که چقدر بی خدایی داره تبلیغات عجیب و غریب براش انجام میشه و چنان زیرکانه وآرام آرام مخاطب رو به سمت این باور سوق میدن که متو
    • US ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      1 0
      سلام من این برنامه خیلی دوست داشتم هرروز مینشیتم نگاه میکردم واقعا خیلی تاسیر گزار همچی ک دخترم بعداز چند سال تصمیم گرفت ک نمازش رو بخونه اقای موزون ول حرفای بیهوده بکنین تا جایی ک میتونین ادامه بدین متشکرم از برنامه خوبتون
    • IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      1 0
      سلام واقعا برنامه زندگی پس زندگی عالی هست خسته نباشید امیدوارم سال‌های بعد هم ادامه داشته باشد من تلویزیون نمیبینم ولی این برنامه را خیلی دوست دارم چقدر بی ایمانن کسانی که می‌گویند دروغ است خداوند همه را هدایت کنه.
    • IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      1 0
      برنامه خیلی خوبی هست امیدوارم ادامه داشته باشه همسر من ۴۵ سال سن داره ولی تاهمین ماه رمضان اهل نماز نبود ولی با دیدن این قسمت از برنامه که تجربه گر با امام‌رضا وامام حسین وامام زمان ملاقات کرده بود دچار تحول شد ونمازش به موقع میخونه ممنون از این برنامه‌خوب
    • پریسا IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      1 0
      بنظرم این حرف و حدیث ها نشون میده بهترین برنامه ای هست که دیدیم و اکثریت مردم هم قبولش دارن . امیدوارم آقای موزون و همکارانشون موفق باشند و ادامه بده این برنامه . اکثریت مردم خیلی چیزهای زیبا یاد گرفتیم در نوع رفتار و منش خیلی دقت میکنیم. بهترین برنامه هست
    • فاطمه IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      1 0
      عاشق این برنامه هستم ای کاش ادامه داشت در طول سال من با دل و جان به تماشای برنامه می نشستم و به دیگران هم دیدن برنامه شمارو توصیه میکردم خدا قوت آقای موزون امید وارم این برنامه زیبا ادامه پیدا کنه
    • فاطمه IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      1 0
      سلام زندگی پس از زندگی عالی بود من حتی تکرار قسمتها را هم می بینم
    • زهرا IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      1 0
      سلام خیلی برنامه عالی بود چون خودم هم یک تجربگرهستم
    • فادیا IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      1 0
      بسیار عالی و بی نظیره برنامتون امیدوارم همه مخاطبینش مورد تحول قرار بگیرند. ...خسته نباشید
    • IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      1 0
      برنامه خوبی بود اما امسال متاسفانه به نظر می‌رسید که برنامه هدف خاصی را دنبال می‌کرد و تقریبا همه به یک شکل موضوع خاصی را روایت میکردند
    • مامان محمد RO ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      1 0
      سلام به آقای موزون وهمکاران گرامی ایشان برنامه ی بسیار عالی بود ودر این روزگار که شاید زیاد درگیر مسائل دنیوی شدم تلنگر به موقعی برایم شد و واقعا باعث اصلاح خیلی از امور در زندگیم شد خدا خیرتون بده از انتقادات دلگیر نشین قوی به کارتون ادامه بدید کاش در هقته بعضی روزها پخش برنامه داشتید اگه میشه .
    • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      1 1
      سلام و خسته نباشید خدمت مجری محترم آقای موزون ممنون از برنامه ی خیلی زیباتون اجرتون با ائمه اطهار إن شاء الله ...خدا شما و خانواده تون رو در پناه خودش حفظ کنه
    • ناهید IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      0 0
      یه برنامه عااااالی . واقعا خدا قوت آقای موزون و یه خسته نباشید خدمت گروه محترم برنامه زندگی پس از زندگی .
    • فرشید IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      2 0
      خدا خیلی خوب و جذاب است و این برنامه ما رو یاد خدا و معاد می اندازد
    • یوسفی IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      1 0
      سلام آقای موزون برنامتون عاااااالی بود درس گرفتیم و ایمانمون بیشتر شد
    • یاسین IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      0 0
      ممنون از آقای موزون و هم کاران زحمتکشتون،برنامه ی بسیار تأثیرگذاری ساختید که همه را به اصل خویش متوجه میکند،از وقتی برنامه ی شما را میبینم بیشتر حواسم به رفتار و کارهایی که انجام میدم هست و حلالیت گرفتن برام موضوع مهمی شده،به نظر من اگر تمام بودجه‌ی حوزه را به شما بدهند تاثیرگذارتره تا روش های سنتی
    • فاطمه اسدپور IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      1 0
      با عرض سلام وادب خدمت آقای موزون واکیپ‌ حرفه ای وکاربلدشون ...خداقوت عرض میکنم...ممنونیم بابت برنامه پرمغز وپربارتون....پسرم از اون دنیا ومردن خیلی میترسید ولی با دیدن برنامه مفیدتون دیگه از مرگ نمیترسه ومیدونه زندگی پس از زندگی واقعیه ..ازخداوندکریم براتون موفقیت وتندرستی آرزو میکنم ممنونیم
    • علی IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      1 1
      ۵۲ سال دارم..از وقتی این برنامه را دیدم..تصمیم گرفتم تا اخر عمر حتی یک گناه هم نکنم.. چون به عالم غیب یقین پیدا کردم..ایکاش ۳۰ سال قبل چنین برنامه ای ساخته میشد..
    • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      2 0
      باسلام...عالییییی بودید.اجرتون با امام زمان
    • تکتم کورانلویی IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      2 0
      سلام خسته نباشید .برنامه تون فوق العاده است از وقتی برنامه تون رو دیدم حالم خیلی خوب شده . قبلاً خیلی عصبی بودم و نزدیک یه ساله بیمار هستم الان از نظر روانی حالم بهتر شده و خیلی خوب با بیماریم کنار اومدم از شما خواهش میکنم برنامه تون رو ادامه بدین چون روی افراد تاثیر خوبی میزاره
    • طوبی IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      1 0
      آقای موزون و همه دست اندر کاران مهربان برنامه به شما تبریک میگم که در موضوعی مستند و پیشرونده به نفع بشریت گام برداشتید ان شالله خدا بهتون توفیق روز افزون بده
    • خنده IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      1 0
      یکی از فیلم های نوستالژیک دهه ۶۰ میلادی از آلبرت هیچکاک. در آن سکانسی عالی بود که بیان کرد. برای رسیدن به اهدافت باید خار زیر پاهایت را باید تحمل کنی... اقای موزون نیز برای رسیدن به اهداف خیرخواهانه اش باید طعنه و تهمت و ناسزا گویی را تحمل کند. همانگونه که انبیا الهی همیشه تحمل کردند....
    • پوران خسروی IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      1 0
      برنامه عالی .من از فصل اول بیننده این برنامه هستم و اخیرا خیلی بیشتر مواظبم حق الناسی به گرذنم نمونه . ممنون از عوامل برنامه بخصوص آقای موزون
    • ایرانی IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      2 14
      برید بمیرید بااین برنامه های مزخرف وپر از خرافه کسی دیگه خرنمی شه صدا وسیمای دیگه مخاطبی نداره
      • محسن IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
        1 2
        هوطن عزیز شما داری کفر میگی کسی که اون دنیا رو قبول نداره مرتد هست ومرگش واجب
      • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
        1 1
        مزاج شما، با این برنامه نمیخوره! شما همون بهتر برید برنامه های... ماهواره ببینید هم به غریزه ات می خوره و هم زودتر به پوچی می رسی!
    • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      1 0
      همش حقیقت داره من خودم ی بار بی هوش شدم خانوادم گفتن گاز زده به سرت از هوش رفتی ولی وقتی به هوش امدم نمی دونم چند قدر بی هوش بودم جون کندن خودم دیدم چنان تقلا می کردم که پناه بر خدا یادم میاد که گفته بدوم دلم میخواد ببینم چه جور جان میدن از دنیا میرن خدای خودت رحم کن بحق امام حسین ع
    • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      0 0
      همش حقیقت داره من خودم ی بار بی هوش شدم خانوادم گفتن گاز زده به سرت از هوش رفتی ولی وقتی به هوش امدم نمی دونم چند قدر بی هوش بودم جون کندن خودم دیدم چنان تقلا می کردم که پناه بر خدا یادم میاد که گفته بدوم دلم میخواد ببینم چه جور جان میدن از دنیا میرن خدای خودت رحم کن بحق امام حسین ع
    • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      0 0
      همش حقیقت داره من خودم ی بار بی هوش شدم خانوادم گفتن گاز زده به سرت از هوش رفتی ولی وقتی به هوش امدم نمی دونم چند قدر بی هوش بودم جون کندن خودم دیدم چنان تقلا می کردم که پناه بر خدا یادم میاد که گفته بدوم دلم میخواد ببینم چه جور جان میدن از دنیا میرن خدای خودت رحم کن بحق امام حسین ع
    • سپهر IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      1 0
      این برنامه عالیییی هست همه میدونیم که یه روز از دنیا میریم اما شاید مدام خودمونو گول بزنیم این برنامه تلنگری واسه ماهایی هست که خودمونو به خواب زدیم منیه مدت بد دهن شده بودم اما از وقتی این برنامه رو دیدم اون قسمتی که اقارو برق گرفته بود واقعا متحول شدم خدا قوت عالی هست
    • ونوس IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      2 0
      سلام خسته نباشین.آقای موزون برنامه زندگی پس از زندگی یکی از بهترین برنامه های تلویزیونی دنیاست..خییییلیا رو از فامیل دیدم که از هم طلب بخششو حلالیت طلبیدن در حالیکه سایه همو با تیر میزدن..این برنامه باعث شد تا تجربه ی که منم از قبض روح شدن داشتمو و حرفایی که گفتمو دیگه باور کنن..سپاس از وجودتون با خ
    • حسین کرم نما‌ IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      0 2
      برادر من اون برنامه بی محتوای فاقد بار علمی ادبی که هیچ نکته مثبتی تو زندگی مردم نداره رو جمعش کن این برنامه رو توسعه بده ثنراتش والله بر میگرده تو جامعه از قیامت ترسیدن بد نیست جامعه رو رحمانی تر نیکنه اخه این جیه عاشق شدی بتو چه مت باید مالیات بدم تو جیب این بابا برهکه چی بشه اثارش تو زندگی چه بود
      • مسعود IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
        0 0
        یکم به خودت زحمت بده نظرات دیگران را مطالعه کن...
    • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      2 0
      امسال ماه رمضانی هیچکدوم از برنامه ها به خوبی برنامه شما نبوده و من کلا دیدم نسبت به زندگی و آخرت عوض شده و دیگه خیلی غصه زندگی رو نمی خورم چون فانی و کوتاه هست.
    • طاهره IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      1 0
      سلام ممنون از برنامه عالی و اجرای قوی آقای موزون اجرایی که از دل می آمد و بر دل می‌نشست با صدای دلنشین باقدرت به کارتون ادامه بدین من دیگه. سعی می کنم غیبت نکنم گناه نکنم ....
    • سعید اشکانی IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      1 0
      با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما جناب اقای عباس موزون و دست اندرکاران برنامه زندگی پس از زندگی خدا قوت عالی بودید نگاه من به زندگی بکل تغییر کرد و من رو زیر رو کرد و هروز بیفرارم برای لحظه قرار شهادت میدهم در به اعتقاد من ایمان اضافه شد و الان زندگیم رنگ داره و رنگ خدا رو تو زندگیم میبینم سپاسگذا
    • فاطمه IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      2 0
      بدونید که برنامه اینقدر درست به جا و خداپسندانه بوده که همه ی مخالفان به سمتش حمله ور شدن و هرکدومشون به نوعی احساس خطر کردند! دعای همه بینندگان بدرقه ی راهتون هست چون باعث تحول خیلی ها از جمله خود من شدید به همین دلیل خدا خودش پشت و پناهتون هست و مشکلات برنامه انشاءالله با یاری خدا برطرف خواهد شد
    • زیبا IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      1 0
      سلام..من کلا تلویزیون کم نگاه میکنم.امسال از طریق معلم دخترم با برنامه شما آشنا شدم..و هرروز منتظربودم تا ساعت پخش برنامه زندگی پس از زندگی برسد و مشتاقانه صبحم رو شروع میکردم...و قسمتهایی قبلی سال۶ای گذشته رو از گوگل سرچ میکنم ومیبینم.واقعا از شما و عوامل متشکرم بکلی دیدم رو تغییر داد.ممنونم
    • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      1 0
      خیلی برنامه عالیه از آقای موزون و همه ی دست اندرکاران این برنامه خيلي تشکر میکنم
    • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      1 0
      برنامتون عالی بوددستمریزاد
    • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      3 0
      لعنت به سوئد و افرادی که میخوان خراب کاری کنن .آقای موزون شما خدا را داری و خداوند پشت پناهت باشه برنامه زندگی پس از زندگی بسیار عالی و پر بیننده هست ان شا الله فصل بعدی رو هم به یاری خدا درست کنید
    • فاطمه IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      1 0
      من ماه رمضان فقط این برنامه را دیدم .خیلی خیلی عالی بود . تشکر از تمامی عوامل برنامه
    • بتول IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      1 0
      برنامه ای بسیار تاثیر گذار و عالی اجرتان با خدا و امام حسین(ع)
    • هم وطن IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      2 1
      آقای موزون سواد رسانه ای مردم بالا رفته ناراحت اراجیف یه عده از خدا بیخبر نباشید خدا باشماست من اطمینان دارم.دستتون درد نکنه عالی بود برنامتون
    • ناشناس IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      1 0
      عزت و ذلت دست خداست،،، حکمت خدا در همه امور جاریست،، در این فتنه های آخرالزمانی برنامه ای با این موضوع که فطرت های به خواب رفته رو بیدار میکنه،،، دست مریزاد به همه عوامل،،،، تا کور شود هر آنکه نتواند دید
    • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      1 1
      این برنامه باید در هرقسمت یک منتقد علمی با خود بیاورد،، یک َطرفه که نمی‌شود،، یک سری تجربیات در توهم و خیال را،، که مطابق،، عقیده واندیشه شما ست را در رسانه نمایش دهید
    • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      2 0
      برنامتون عالی بود👌👌👌👌
    • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      0 0
      سلام خسته نباشید آقای موزون،اجرتون با خدا ،برنامتون عالیه عالی بود،خدامیدونه من چقدر برنامه زندگی پس از زندگی رو دوست دارم ،خیلی تاثیر گذاره.
    • زهرا IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      1 0
      آقای موزون ممنون از برنامه خییلی قشنگتون ..واقعا تاثیر گذار بود .خسته نباشید.
    • قاسمی IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      1 0
      سلام خسته نباشید آقای موزون،اجرتون باخدا،برنامه زندگی پس از زندگی عالی عالی بود،خداحفظتون کنه ان شاءالله.
    • مهتاب IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      1 0
      عالی بود و خسته نباشید
    • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      3 9
      عباس اقای موزون راست و دروغ رو قاطی کردی تو شیرها اب میریزی و بخ خورد ملت میدی فکر نکن ملت نمیفهمنن شاید یه عده ای هرچی شما بگید چشم و‌گوش بسته همه رو قبول کنن و یه عده هم کلا ازبیخ و بن قبولت نداشته باشنداما از یه واقعیت علمی سواستفاده کردی و قیمه ها رو ریختی تو ماستا
    • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      4 0
      مسلما ثواب زیادی نصیبتون شده که نوش جونتون چون خیلیا نماز خوان شدن خیلیا ایمان اوردن خیلیا با خانواده مهربانتر شدن وووووووووو........... امیدوارم پرقدرت ادامه پیدا کنه خدا خیرتون بده
    • لیلافشندی نژاد IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      1 0
      سلام آقای موزون واقعاخسته نباشی برنامتون عالی بودجدا لذت بردم به واسطه این برنامه خیلی تغییرکردم وتمام ترسم ازمرگ ازبین رفته خواهش میکنم ادامه بدیدوبه هیچ حرف بی ربطی اهمیت ندین چون منم این تجربه روداشتم وایمان دارم که کاملادرسته وواقعی
    • احمد IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      0 0
      سرزنش ها گر کند خار مغیلان غم مخور
    • محمد IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      1 0
      زندگی پس از زندگی برنامه بسیار خوب و اثر گذاری هست تشکر صمیمانه از برنامه خوب شما
    • اتنا IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      1 0
      سلام خسته نباشید خدااجرتون بده
    • دلدار IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      1 0
      سلام ممنون خسته نباشید.برنامه شما عالی بود وبا تمام وجودم بهش اعتقاد دارم.
    • سلیمانی IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      0 0
      این برنامه عالی هست من تمام قسمت های این برنامه دیدم من بچه هشت ساله ام از دست دادم همیشه سوالاتی در ذهنم بود که ازارم میداد اما بادیدن این برنامه به ارامش رسیدم خدارا شکر میکنم به خاطر این که توفیق داشتم این برنامه ببینم
    • مریم IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      2 0
      دست شما درد نکنه من که مدام براتون آرزوی بهترینهارو میکنم که با این برنامه ی بسیار زیباتون چشم مارو باز کردید
    • ریحانه IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      2 0
      برنامه زندگی پس از زندگی جزو بهترین برنامه های تلویزیون هست،و بسیار آموزنده و تأثیر گذار ،دیدن این برنامه دنیای جدیدی پیش روی انسان میگذارد و زندگی بعد از مرگ را معنای واقعی می‌بخشد ، از تهیه این برنامه بسیار سپاسگزارم ،کاش فصل اول این برنامه دوباره پخش شود
    • مصطفی IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      0 0
      با سلام واقعا از صمیم قلب از عوامل برنامه زندگی پس از زندگی مخصوصا مجری توانا و دانا کمال تشکر رو دارم این برنامه واقعا از هزاران کتاب و منبر برای بنده آموزنده تر بود انشالله خداوند به توفیقات شما افزون کند.
    • علی IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      0 0
      با سلام و ادب و احترام تشکر از برنامه استادگرامی مهندس موزون برنامه شما باعث تقویت ایمان و حس خداپرستی و تشکر از خالق هستی میشود . امیدوارم این برنامه در طول سال هم استمرار داشته باشد . اجرکم عندالله.
    • صدیقه IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      1 0
      سلام آقای موزون . همینطور به درست کردن برنامه ادامه بدین. کاش آدمهایی که تجربه ی منفی داشتن هم میومدن تو برنامه.
    • فهیمه RO ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      1 2
      عوام فریب ترین برنامه.مردم ایران بی سواد ترین مردم هستن
    • صبا IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      2 0
      سلام اقای موزون من برنامه تون رو خیلی دوست داشتم خوش به سعادتتون که همچنین برنامه ای ساختین
    • محمد IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      0 0
      آقای موزون عزیز با عرض تشکر وخسته نباشید من بیشتر برنامه ها دیدم واین را می خواهم بگویم هیچ کس روی نور نمی تواند پا بگذارد
    • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      0 0
      چرا برنامه هایی مثل خندوانه. که اصلا هیچ تاثیری در روح و روان آدم نداره را معترض نمیشد؟ ۸۰ ملیون نسبت به برنامه هایی دیگر صفر هستش والا
    • کوثر IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      1 0
      سلام واقعا برنامه عالی و تاثیر گذاری بود . بهتره تکرار این برنامه در محرم ،باز پخش بشه ممنون از مجری محترم وتوانمند ،اقای عباس موزون
    • IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      0 0
      این چه تیتر زدنی هست!؟
    • اعظم IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      1 0
      سلام برنامه تون بسیار عالی هست و خاطر تون جمع باشه که لایک بنده های خدا را گرفته اید و انشاءالله که لایک خداوند را هم گرفته و میگیرید با همین فرمان پیش بروید به امید موفقیت برای تمام بنده های خدا چه خارجی چه ایرانی ........
    • شهرام یزدان پرست IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      1 0
      سلام با تشکر از زحمات شما ،برنامه تون بسیار عالی بود،با توکل به خدا و توسل به اهل بیت علیهم السلام ادامه بدهید،از هیچ چیز نهراسید،بدانید که خواست خدای متعال بوده که چنین برنامه تهیه شود،تا تلنگری برای ما باشد.و اینها همه برای سالک و غیر سالک اشاره است،توفیق الهی را برای شما و عوامل برنامه خواستارم.
    • زارع IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      1 0
      سلام وخسته نباشید به آقای موزون بزرگوار برنامه تون عالی بود من برنامه زیباتون رو به دانش آموزانم تبلیغ کردم تا از طریق برنامه تون با حقایق دنیای بعدازمرگ آشنا بشن به نظر بنده برنامه زندگی پس از زندگی بهترین برنامه تلویزیونی هست که تا حالا دیدم خدا قوت
    • اعظم IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      1 0
      عالی فقط ای کاش در طول سال پخش بشه
    • کیوان مؤمنی DE ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      1 2
      باتشکر فراوان کاشکی به کارتان با قدرت ادمه می دادین؟ ؟یا ازبودجه حوزوی های مفتخور هزینه اش را پرداخت می کردین؟ ؟بخاطر ناعدالتی آدم های باسواد الخصوص حوزه ودانشگاه؟ خداوندسبحان زودتر ازوقت رستاخیزازمردگان گناه کار؟ ؟به مردم چیزهایی را می آموزد یا ازطریق فوت کردن؟ یا ازطریق روئیای صادقه شبانه؟ ؟
    • محمد IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      1 0
      بسیار عالی و آموزنده آقای موزون بهترینه. اللهم عجل لولیک الفرج 🤲❤
    • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      0 2
      ابتدا من از این برنامه خوشم آمد ولی یواش یواش جهت دارشد ، حتی سیاسی شد ، واکثرافرادی که این برنامه رو می دیدند ، بدشان آمد وشک کردند
    • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      0 1
      فقط از مرگ گفتن چه فایده ای دارد چگونه زندگی کردن مهم است نه دروغ یا راست عده ای رابیاورید و خاطره مرگشان را تعریف کنند خواهی نخواهی همه تجربه خواهیم کرد عجله نکنید.
    • کیانوش IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      0 1
      همش زاده ذهن انسان است چون هیچکدام نمرده بودن بلکه در کما بودن
    • راحیل IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      1 0
      سلام با تشکر از آقای موزون کاش این برنامه ادامه دار باشه متاسفانه من فقط فصل ۳ و دیدم کاش زودتر میدیدم خیلی تاثیر گذار بود و خیلی مراقب رفتارم هستم اجرتون با امام حسین
    • راحیل IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      0 0
      سلام با تشکر از آقای موزون کاش این برنامه ادامه دار باشه متاسفانه من فقط فصل ۳ و دیدم کاش زودتر میدیدم خیلی تاثیر گذار بود و خیلی مراقب رفتارم هستم اجرتون با امام حسین
    • پریا IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      0 0
      خیلیییی دوست داشتم باهتون صحبت کنم وصدای پرتوانتونوباگوش خودبشنوم واقعا برنامتون عالیه ومن هر۳سال برنامرودیدم یک روزاتفاقی توماه رمضون زدم شبکه۴ برنامتونودیدم قسمت ۷ببعدبود انقدرترغیب شدم همرو دانلود کردم حالا بعدازاین برنامه تغییرزیادی کردم این دنیا و تمام کائناتش برام اهمیت کمتری داره
    • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      0 1
      با این که من آدم سیاسی نیستم ولی برنامه را دوست داشتم
    • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      0 0
      به نظرمن برنامه فوق العاده مفیدوانسان سازی بودکه من به شخصه تمام قسمتهارودیدم وازهرقسمت چیزجدیدی یادگرفتم خدای بزرگ‌پشت وپناهتون باشه که زحمت کشیدید
    • حدیث محمدی AE ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      1 0
      سلام ممنونم آقای موزون من خیلی تغییر کردم بعد از دیدن برنامه تون
    • فاطمه IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
      1 0
      سلام آقای موزون. واقعا برنامتون قشنگ بود،دستتون درد نکنه.❤ ولی کاش درهفته یک بار برنامه رو بزارید. ممنون از زحماتتون💗🙏
    • IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
      0 0
      سلام آقای موزون ممنونم از شما و سازندگان برنامه زندگی پس از زندگی. برنامه خیلی خوب و مفیدی رو تهیه کردین اجرتون با امام حسین (ع) از تهمت و طعنه ی سری از خدا بی خبر و مغرض خسته نشید که اینها خودشون رو به خواب زدن که هیچ کس نمیتونه اینجور افراد رو از خواب بیدار کنه. حق نگهدارت.
    • رحمانی IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
      0 0
      از برنامه شما بسیار لذت بردم و رهنمودی برای اصلاح و بهبود افکار ، رفتار در زندگیم است
    • سعدی IR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
      0 0
      برنامه واقعا عالی بهترین بودی ان شاء الله که درسی باشه برای این جامعه خصوصا که مردم چه سختی هایی تحمل میکنن
    • حمید DE ۰۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
      1 0
      سلام آقای موزون دمت گرمممممم
    • A _F IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
      0 0
      سلام وخسته نباشیدواقعا برنامتون عالی بود وتاثیر گذار بعضی ها خدا بر دلهاشون قفل زده هرچی که بوی خدا دین بده تمام قد جلوش می ایستند خدا از غفلت بیدارشون کنه خدا خودش یاریتون کنه اجرتون با خود خدا
    • IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
      2 0
      سلام وخسته نباشیدخدمت اقای موزون عزیزوبزرگواروتمامی عوامل برنامه زندگی پس اززندگی انشالله موفق باشید شک نکنیدراه رادرست رفته ایداگرغیرازاین بودخارچشم دشمنان نمیشدید
    • محمود IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
      3 0
      سلام ، زندگی پس از زندگی بر روی معاد شناسی خیلی تاثیر گذار بود. خداوند به جناب موزون و عوامل برنامه جزای خیر بدهد. خودم بر روی حق الناس خیلی بیشتر از قبل مواظبت میکنم.
    • محمدطاهرسیگارودی IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
      2 0
      با سلام و تشکر از برنامه خوب و تاثیر گذار تان. صحبت های آقای نوروزی در خصوص عدم بکار گیری اسپانسر بسیار بجا و برای حیات برنامه مهم است اگرنه ایجاد شائبه های زیادی خواهد کرد . جامعه ما بشدت دچار اقتصاد ربوی شده و این خون کثیف در همه ارکان نفوذ سرطانی پیدا کرده است با ابزار سلیبریتی سسرگردان.
    • محمدطاهرسیگارودی IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
      1 0
      از آقای عباس موزون تشکر میکنم و عرض میکنم برنامه شما علاوه بر پشتوانه تجربه گسترده از پشتوانه نظری گسترده نیز برخوردار است با بکارگیری عالمانی که علاوه بر لفظ با حرف معنا قرابت دارند میتوانید بر بار آن بیفرائید و البته ارائه بخش نظری در قالب یک برنامه عمومی هنر خود را میخواهد که شما از آن برخوردارید
    • محمدطاهرسیگارودی IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
      2 1
      از التقاط سیاست روز با برنامه اکیدا پرهیز کنید حداقل بدین خاطر که بدلیل عملکردها مردم از دل زدگی سیاسی رنج می‌برند و این مسئله در برداشت آزاد تاثیر منفی دارد ضمن آنکه مبحث آن دی ایی ( NDE ) ، همانگونه که خود بخوبی از آن آگاهید ، فرا زمان و مکان و مربوط به نوع انسان در ارتباط با هستی است .
    • مهر IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
      1 0
      درود بر آقای موزون و همکاران. من از هیچ رسانه ای چه داخلی و چه خارجی استفاده نمی کنم ولی وقتی فقط یک برنامه معجزه گر و روشن گر از شما دیدم چنان اثری داشت که نه تنها هر روز کارهایم را با پخش و تکرار های برنامه زندگی پس از زندگی هماهنگ می کنم بلکه هر روز در حال تماشای بقیه قسمت ها از اینترنت هستم.
    • مهر IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
      2 0
      همیشه سعی می کردم بهترین کارها و مفهوم ها و فلسفه ها را از هر دین و مذهبی که باشد جذب و اجرا کنم ولی برنامه ارجمند زندگی پس از زندگی ارزش های خدایی را واضح و روشن تر از آفتاب جلو چشمان من قرار داد. الان به لقمه حلال و پاک و ناپاک بسیار بسیار بسیار حساس شده ام. حلالیت گرفتن دغدغه اصلی من شده است. بی
    • IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
      1 1
      بی آزاری هدف اصلی زندگی من گردیده است. مهربانی و بخشش را بسیار جدی گرفته ام. آقای موزون و همکاران، خدای خیرتان بدهد. همیشه شما را دعا می کنم. تکلیف و نظر من در مورد خودکشی برای همیشه مشخص شد. عالی هستید عزیزان
    • قاسم IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
      1 0
      خود بند توی این چند سال تعدادی زیادی از این برنامه دیدم ولی این قسمت جوانی که معتاد بود میرسه توی کما.وقتی این جوان تجربه اش گفت از اول این بعس مد همراه او گریه نکردم داد زدم .زمانی که می‌گفت آتش گرفتم خاکستر شدم بازم سوختم من همراه او آتش گرفتن سوختم.اثر گزاربود زیاد برای آنهای که درکش داشتن