۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۲۶

معاون سپاه لرستان:

رزمایش «الی بیت المقدس» در لرستان برگزار می‌شود

رزمایش «الی بیت المقدس» در لرستان برگزار می‌شود

خرم‌آباد- معاون عملیات سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان از برگزاری رزمایش «الی بیت المقدس» در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ کاظم یارمحمدی امروز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: رزمایش «الی بیت المقدس» با هدف آمادگی در برابر تهدیدات احتمالی دشمن همزمان با پنج استان در لرستان برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: این رزمایش توسط ۳۹ گردان بیت المقدس و ۱۴ گردان کوثر در قالب ۵۳۰ دسته رزمی و هر دسته ۲۲ نفر همزمان با پنج استان در لرستان برگزار می‌شود.

معاون عملیات سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان افزود: این رزمایش سالانه برگزار می‌شود و امسال هم در روزهای ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت ماه با شعار «بسیج امنیت و اقتدار» برگزار خواهد شد.

سرهنگ یارمحمدی گفت: این رزمایش متناسب با تهدیدات دشمن و در سطح امنیتی، دفاعی و امدادی اجرا می‌شود همچنین بستر سازی جهت ایجاد رزم، آمادگی برای مقابله با اقدامات دشمن، ارتقای سطح هم افزایی، تقویت روحیه جهاد و شهادت برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: پدافند دورادور، کمین و ضد کمین، دفاع از مناطق مهم، اجرای طرح خود حفاظتی از دیگر اهداف رزمایش الی بیت المقدس در لرستان خواهد بود.

معاون عملیات سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان افزود: این رزمایش در اردوگاه‌های ۱۲ شهرستان لرستان برگزار می‌شود و پایگاه بسیج ۱۵ اداره کل دستگاه‌های اجرایی در آن حضور خواهند داشت.

کد خبر 5487312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha