۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۰۱

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم:

۴۰۰ شهروند جهرمی و خفری در دوران کرونا جان باختند

۴۰۰ شهروند جهرمی و خفری در دوران کرونا جان باختند

جهرم- رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: در طول شیوع بیماری کرونا، تعداد ۴۰۰ شهروند جهرم و خفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رحمانیان پیش از ظهر دوشنبه در مراسم گرامیداشت روز استاد که در دانشگاه علوم پزشکی جهرم برگزار شد، گفت: بی شک اساتید نقش اساسی در ترویج دانش، رشد فکری و شخصیتی دانشجویان دارند و خروجی‌های خوب منوط بر آموزش صحیح و هدفمند اساتید است.

وی افزود: برای بهبود آموزش‌ها و توسعه، پربار کردن کلاس‌ها بسیار مؤثر است زیرا دانشجویان اصلی ترین گیرنده آموزش هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه در ۲ سالی که گذشت شرایطی سخت در وزارت بهداشت حاکم بو و شهرستان جهرم هم مانند سایر شهرهای ایران شرایط سختی را پشت سر گذاشت، عنوان کرد: در جهرم نزدیک به ۱۵۰ هزار تست کرونا گرفته شد و ۵۰ هزار نمونه مثبت داشتیم.

وی با اشاره به اینکه در این مدت نزدیک به ۹ هزار نفر بیمار مبتلا در بیمارستان پیمانیه جهرم بستری شدند، خاطرنشان کرد: در دوران کرونا بیش از ۴۰۰ نفر بر اثر بیماری کرونا فوت شدند که ۳۱۱ مورد آن مربوط به جهرم بود که اکثراً از سالمندان بودند.

رحمانیان گفت: در دوران کرونا در قسمت بالینی پزشکان و متخصصین ما تلاش مضاعف داشتند، با توجه به مهم بودن بحث بالینی آموزش‌ها در اپیدمی کرونا به صورت حضوری در بیمارستان‌ها برگزار شد و خللی در آن وارد نشد.

وی گفت: در دوران کرونا آموزش‌ها به صورت مجازی بود و اساتید علوم پایه دانشگاه در این زمینه تلاش‌های بسیار داشتند و با زیر ساخت‌های آموزشی مجازی که ایجاد شد، آموزش‌ها با کیفیت بالا ارائه شد.

کد خبر 5491397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha