۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۷:۲۹

به همت آموزش و پرورش؛

سرود «سلام فرمانده» در مدارس بیله سوار اجرا می شود

سرود «سلام فرمانده» در مدارس بیله سوار اجرا می شود

بیله سوار-مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار گفت: سرود «سلام فرمانده» همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر به همت آموزش و پرورش اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شهاب ملکی بعدازظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سرود «سلام فرمانده» به همت آموزش و پرورش شهرستان و همکاری سپاه ناحیه و دفتر نمایندگی کانون فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه بیله سوار در مدارس این شهرستان اجرا می‌شود

وی با بیان اینکه این سرود همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اجرا می‌شود، گفت: ۳۱۳ دانش آموز این شهرستان در این برنامه فرهنگی مشارکت خواهند داشت و این برنامه روز سه شنبه ۳ خرداد ماه در میدان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار تصریح کرد: نفوذ فرهنگی این قطعه سرود در دل نسل امروز موجب دلگرمی برای استقبال از ظهور حضرت مهدی (عج) شده است و دهه نودی های این شهرستان نیز با استقبال از این سرود آن را زمزمه خواهند کرد.

ملکی تاکید کرد: افتخار بزرگی است که نهادهای آموزشی و فرهنگی طی مراسمی به مناسبت افتخارآفرینی دوران دفاع مقدس سرود «سلام فرمانده» را زمزمه کنند و ظهور حضرت مهدی (عج) را خواستار باشند.

وی عنوان کرد: نسل امروز باید با مفاهیم ظهور و انتظار آشنا شوند و امیدواریم این برنامه فرهنگی آن تأثیر را در وجود این نسل برجای بگذارد.

کد خبر 5495516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha