خالد مشعل:

انگشتان رزمندگان مقاومت روی ماشه است

انگشتان رزمندگان مقاومت روی ماشه است

رئیس حماس در خارج از فلسطین از اعراب و مسلمانان خواست که فردا به خیابانها بیایند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از قدس برس، خالد مشعل رئیس حماس در خارج از فلسطین از اعراب و مسلمانان خواست که فردا به میدان بیایند.

مشعل با اشاره به سوء استفاده صهیونیستها از مشغول بودن منطقه، حمایت آمریکا و عادی‌سازی روابط برخی کشورها، گفت که دشمن صهیونیست در پی تسلط بر مسجدالاقصی است.

وی با اشاره به اینکه دشمن صهیونیستی در حال مبارزه با پرچم فلسطین است، خاطر نشان کرد، صهیونیستها در تلاش هستند پرچم خود را حاکم کنند تا بگویند که مسجدالاقصی تحت حاکمیت سیاسی و مذهبی آنان است.

مشعل گفت: موضع حماس روشن است و «قدس، و الاقصی متعلق به ماست و به هیچ کس اجازه نخواهیم داد که در این مسئله، شریک ما باشند.

وی ضمن درخواست از کشورهای عربی و اسلامی برای حضور در خیابانها و همبستگی با قدس اشغالی، از دولتها نیز خواستند که مواضع رسمی در قبال رخدادهای الاقصی و قدس اتخاذ کنند.

این مقام حماس با تأکید بر اینکه باید هر گونه رابطه با رژیم صهیونیستی قطع شود، گفت که صهیونیستها قصد دارند مسجدالاقصی را از نظر زمانی و مکانی تقسیم کنند.

مشعل گفت: دست رزمندگان مقاومت در غزه و کرانه باختری و اراضی ۴۸ و اردوگاههای فلسطینی روی ماشه است و رزمندگان نیازمند حمایت هستند.

وی بر ضرورت قطع هر گونه رابطه با رژیم صهیونیستی تاکید کرد و به عاقبت شوم خائنان و کسانی که خنجر می زنند اشاره کرد.

مشعل گفت: زمان آن فرار رسیده است که زمان اشغالگری را کوتاه کنیم و برای آزادی فلسطین و بازپس گیری قدس و مسجدالاقصی وارد میدان شویم.

کد خبر 5501371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha