۹ خرداد ۱۴۰۱، ۸:۴۳

استاندار کرمانشاه:

اجرای سند توسعه نفت و گاز کرمانشاه مطالبه مردم کرمانشاه است

اجرای سند توسعه نفت و گاز کرمانشاه مطالبه مردم کرمانشاه است

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: اجرای سند توسعه نفت و گاز کرمانشاه مطالبه مردم کرمانشاه است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن امیری مقدم شامگاه یکشنبه در دیدار مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و مدیرعامل شرکت نفت و گاز غرب با اشاره به سابقه درخشان استان کرمانشاه در حوزه نفت و ظرفیت‌های پرشمار آن در حوزه گاز، اظهار کرد: انتظار از مسئولان وزارت نفت استفاده از این ظرفیت‌ها و تسریع در توسعه ساختارها و توانمندی‌های استان کرمانشاه در این زمینه است.

وی افزود: پیگیری و اجرای اسناد بالادستی و تصویب شده در وزارت نفت انتظار حداقلی مردم استان کرمانشاه از وزارت نفت و شرکت نفت مناطق مرکزی ایران است.

استاندار کرمانشاه از مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران خواست که با تمام توان برای اکتشاف و تولید نفت و گاز در استان تلاش کند و در شکوفایی ظرفیت‌های کرمانشاه در این حوزه فروگذار نکند.

امیری مقدم همچنین از آمادگی کامل استان کرمانشاه برای هرگونه همکاری در زمینه بهره برداری از ظرفیت‌های نفت و گاز استان هم خبر داد و گفت: مردم استان کرمانشاه هزینه‌های زیادی در مسیر انقلاب اسلامی پرداخت کرده‌اند و بهره‌مندی آنان از برکات میادین نفتی و گازی استان کرمانشاه و آغاز اجرای سریع سند نفت و گاز که مصوب وزارت نفت است از حداقل حقوق آنان است.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران هم در این نشست تصریح کرد: با تمام توان برای اجرای سند نفت و گاز استان کرمانشاه و شکوفایی ظرفیت‌های نفت و گاز استان تلاش خواهیم کرد.

وی بیان کرد: در این زمینه نگاه ما استفاده از نیروهای بومی و اشتغالزایی در استان کرمانشاه است.

کد خبر 5502456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • کرمانشاهی IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
      1 0
      یکی از ظرفیتهای نوسعه استان کرمانشاه اجرای کامل سند توسعه نفت و گاز در کرمانشاه است که انشا.... با پیگیری ویژه و موثر استاندار و نمایندگان محترم مجلس این مهم در دولت سیزدهم محقق شود