۱۶ خرداد ۱۴۰۱، ۸:۵۸

آغاز روند درمان فرنگی‌کار ملی پوش بعد از بازگشت به ایران

آغاز روند درمان فرنگی‌کار ملی پوش بعد از بازگشت به ایران

تیم منتخب کشتی فرنگی اعزامی ایران به قزاقستان در حالی به تهران بازگشت که یکی از ملی پوشان این تیم باید به زودی روند درمان مصدومیت خود را آغاز کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم منتخب کشتی فرنگی کشورمان که به تازگی با کسب ۴ مدال طلا، ۴ مدال نقره و ۲ مدال برنز به عنوان قهرمانی رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تورلیخانوف قزاقستان و رنکینگ اتحادیه جهانی دست یافت، روز گذشته وارد تهران شد.

البته میثم دلخانی یکی از فرنگی‌کاران اعزامی به قزاقستان در جریان این پیکارها از ناحیه مچ و آرنج دچار مصدومیت شد و نتوانست به مبارزات خود ادامه دهد. وی بعد از بازگشت به تهران گفت: فعلاً تا آزمایشات لازم و MRI انجام نشود، نمی‌توان در خصوص میزان آسیب‌دیدگی نظر داد، فقط امیدوارم مشکل خاصی وجود نداشته باشد.

وی که در نیمه‌نهایی جام تورلیخانوف قزاقستان مصدوم شد و نتوانست در دیدار رده‌بندی به میدان برود، گفت: پیش از کشتی از فینال از ناحیه آرنج دچار آسیب دیدگی شدم به طوری که دیگر نتوانستم به مسابقات ادامه دهم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم منتخب کشتی فرنگی کشورمان در پایان جام تورلیخانوف قزاقستان توسط پویا دادمرز، علیرضا نجاتی، محمدرضا گرایی، رامین طاهری در اوزان ۵۵، ۶۰، ۷۲ و ۸۷ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت. پویا ناصرپور، پژمان پشتام، مهدی فلاح و امین میرزازاده نیز در اوزان ۶۰، ۸۲، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم صاحب مدال نقره شدند و محمدرضا مختاری و علی اکبر یوسفی هم در اوزان ۷۷ و ۱۳۰ کیلوگرم به مدال برنز رسیدند. بدین ترتیب تیم ایران با ۱۸۵ امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت و تیم‌های قزاقستان و ازبکستان به ترتیب با کسب ۱۶۵ و ۱۰۸ امتیاز دوم و سوم شدند.

کد خبر 5507258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha