۱۷ خرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۰۵

رئیس انجمن سینمای جوان فارس:

فضای رایگان در اختیار فیلم سازان فارس قرار می گیرد

فضای رایگان در اختیار فیلم سازان فارس قرار می گیرد

شیراز - رئیس انجمن سینمای جوان فارس گفت: این انجمن آمادگی دارد ظرفیت‌های متعلق به خود را به صورت رایگان در اختیار فیلم سازان و گروه های فیلم سازی قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم شیشه گر با بیان اینکه متأسفانه ۹۰ درصد فیلمسازان ما مکانی را برای انجام فعالیت‌های خود به عنوان محل کار ندارند، گفت: یکی از مشکلات گروه‌های هنری خصوصاً بعد از شرایط کرونایی، داشتن مکانی برای انجام فعالیت‌ها، برنامه ریزی، تمرین و دورخوانی آثارشان است.

او همچنین با بیان اینکه انجمن سینمای جوانان فارس متعلق به همه فیلمسازان و در واقع خانه دوم آنهاست، افزود: در راستای حمایت از فیلمسازان ث و به منظور ارتقای کیفیت آثار تولیدی هنرمندان بومی، با در اختیار گذاشتن فضا و محیط کاری اشتراکی رایگان به گروه‌های فیلمسازی سعی خواهیم کرد ذره‌ای از مشکلات سینماگران و فیلمسازان برداریم.

شیشه‌گر با بیان اینکه به مشکلات عدیده موجود واقف هستم، چرا که خود پیش از این به عنوان یک فیلمساز بسیاری از آنها را لمس کرده‌ام، افزود: برنامه‌ای از سوی انجمن برای برگزاری کارگاه‌های تخصصی و جشنواره فیلم و عکس در دست تدوین است.

رئیس انجمن سینمای جوان فارس ادامه داد: متأسفانه برخی همکاران مشکلات را چون زباله زیر فرش پنهان کرده‌اند که مبادا دیده شود و فکر نکرده‌اند این زباله‌ها بالاخره روزی برملا و عیان خواهد کرد.

شیشه‌گر با بیان اینکه بیش از هر زمان دیگری فیلمسازی شیراز نیازمند همراهی و همدلی هستیم، ابراز امیدواری کرد در ادامه شاهد آشتی فیلمسازان با انجمن سینمای جوان باشیم.

کد خبر 5508742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha