جنبش «جهاد اسلامی»:

«مقاومت مسلحانه» تنها گزینه بازدارنده در برابر رژیم صهیونیستی است

«مقاومت مسلحانه» تنها گزینه بازدارنده در برابر رژیم صهیونیستی است

جنبش «جهاد اسلامی» با صدور بیانیه ای اعلام کرد که مقاومت مسلحانه تنها گزینه بازدارنده در برابر رژیم صهیونیستی محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز یکشنبه بیانیه ای را در خصوص جنایت اخیر رژیم صهیونیستی علیه یک شهروند فلسطینی در کرانه باختری منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، جنبش جهاد اسلامی ضمن محکوم کردن اقدام رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن «احمد غانم» شهروند فلسطینی در استان قلقیلیه واقع در کرانه باختری، اعلام کرد: اقدام صهیونیستها در کرانه باختری، جنایتکارانه بود.

این جنبش در ادامه بیانیه خود آورده است: رژیم صهیونیستی بدون کوچکترین ملاحظات انسانی، هیچگونه ارزشی برای غیرنظامیان قائل نیست و آنها را هدف قرار می دهد. این نشان دهنده سیاست تروریستیِ این رژیم اشغالگر است.

جهاد اسلامی همچنین عنوان کرده است: جنایت اخیر صهیونیستها در غزه نیز در ادامه سلسله جنایات سابق آن اتفاق افتاد. ما معتقدیم که مقاومت مسلحانه با تمام اشکال آن، تنها قدرت بازدارنده در برابر صهیونیستها و تجاوزاتشان است.

گفتنی است، نظامیان رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه با یورش به قلقیلیه واقع در کرانه باختری یکی از شهروندان فلسطینی را به ضرب گلوله به شهادت رساندند. پیشتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در واکنش به تشدید تجاوزات و اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان گفته بود که مقاومت اجازه پایمال شدن خون شهداء را نمی دهد.

کد خبر 5518396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha