اسامه حمدان:

سخنان نصرالله مبتنی بر دستاوردهای نظامی و معادلات جدید مقاومت بود

سخنان نصرالله مبتنی بر دستاوردهای نظامی و معادلات جدید مقاومت بود

یکی از رهبران حماس در ارتباط با سخنرانی شب گذشته دبیرکل حزب الله لبنان، عنوان کرد: این سخنان مبتنی بر قواعد مستحکم برآمده از دستاوردهای نظامی و بیانگر ایجاد معادلات جدید از سوی مقاومت است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه المیادین، اسامه حمدان از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در ارتباط با سخنرانی شب گذشته سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، عنوان کرد: این سخنان مبتنی بر قواعد مستحکم برآمده از دستاوردهای نظامی و بیانگر ایجاد معادلات جدید از سوی مقاومت است.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله شب گذشته تاکید کرد: برای اولین بار در تاریخ رژیم صهیونیستی سه پهپاد در یک زمان و علیه یک هدف به سمت آن پرتاب شدند. پیام این عملیات واضح بود. پیام پهپادها این بود که ما جدی هستیم و به جنگ روانی دست نمی زنیم و گزینه‌های ما در زمین، دریا و آسمان باز است. از لحاظ توانمندی هم دشمن باید بداند که توانمندی و قدرت ما در آسمان، دریا و زمین متنوع و متعدد است و گزینه‌های متعددی روی میز داریم و بازی با وقت سودی ندارد.

وی افزود: آمریکا طرحی برای سیطره بر منطقه از طریق اقدام مستقیم نیروهای نظامی داشت، اما پایداری مقاومت و لبنان و شکست اهداف جنگ ۳۳ روزه ضربه بسیار سنگینی به طرح خاورمیانه جدید وارد کرد.

کد خبر 5538255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha