۵ مرداد ۱۴۰۱، ۸:۱۶

حمیدوفا در گفتگو با مهر:

فرنگی‌کاران جوان انگیزه بالایی دارند/ تکلیف تیم امروز مشخص می‌شود

فرنگی‌کاران جوان انگیزه بالایی دارند/ تکلیف تیم امروز مشخص می‌شود

تکلیف اعضای تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان برای حضور در مسابقات جهانی امروز با برگزاری رقابتهای انتخابی درون اردویی در ۳ وزن مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، طبق تصمیم کادر فنی تیم کشتی فرنگی جوانان مسابقات انتخابی درون اردویی برای حضور در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ بلغارستان امروز در ۳ وزن و با یک کیلوگرم ارفاق وزن در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار می‌شود.

در این پیکارها علیرضا عبدولی و مسعود کاووسی در وزن ۷۷ کیلوگرم، سعید کریمی و ابوالفضل چوپانی در وزن ۸۷ کیلوگرم و شایان حبیب زارع و علی عابدی درزی در وزن ۹۷ کیلوگرم به مصاف هم خواهند رفت تا مسافران رقابتهای جهانی در این سه وزن معرفی شوند.

در همین راستا حمید باوفا سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان پیش از برگزاری مصاف انتخابی درون اردویی به خبرنگار مهر گفت: این مسابقات با توجه به زمان باقیمانده تا پیکارهای جهانی برنامه ریزی شد که خوشبختانه هم اکنون بچه‌های ما سر وزن هستند و مشکل وزنی نیز برای این پیکارها ندارند. البته ما باز هم یک کیلوگرم ارفاق وزن برای آنها در نظر گرفتیم و قرار شد نفرات برتر این سه وزن، تکلیف ملی‌پوش جهانی را مشخص کند.

وی در خصوص اجرای دقیق برنامه‌های آماده سازی تا مسابقات جهانی اظهار داشت: مسابقات ما طی سه روز در روزهای ۲۷، ۲۸ و ۲۹ مرداد برگزار خواهد شد که ما از مدتها قبل تمامی مراحل اردویی را با توجه به زمان رقابتهای جهانی تدوین و هماهنگ کردیم. ضمن اینکه اردوی کنونی نیز از ۲۳ تیر ماه استارت خورد و تا روز ۵ مرداد در که قرار است سه کشتی انتخابی برگزار شود، ادامه خواهد داشت. سپس بچه‌ها به مرخصی می‌روند و دوباره از روز ۱۰ مرداد، اردوی جدید ما شروع می‌شود که تا روز اعزام به بلغارستان ادامه خواهد داشت.

سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان در پاسخ به این سوال که نتایج تیم در رقابتهای جهانی را چگونه پیش بینی می‌کند، گفت: من همیشه در طول دوران سرمربیگری در این رده به بچه‌ها امیدوار بودم و خوشبختانه در اکثر موارد با نتایج خوبی همراه شدم. این بار هم معتقدم فرنگی کاران جوان ما امید و انگیزه بالایی دارند و می‌توانند در رقابتهای جهانی خوش بدرخشند. هر چند که بر این باورم بچه‌های ما روز به روز بهتر می‌شوند و می‌توانند پرچم کشورمان را در این آوردگاه بزرگ به اهتزاز در آوردند.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های کشتی قهرمانی جوانان جهان طی روزهای ۲۴ تا ۳۰ مردادماه در شهر صوفیه کشور بلغارستان برگزار می‌شود.

کد خبر 5548347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha