۳۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۳۲

با ایجاد فرصت آشنایی با چالش‌های روز نظام اسلامی؛

«رویداد حل مسأله برهان» ویژه طلاب برگزار می شود

«رویداد حل مسأله برهان» ویژه طلاب برگزار می شود

رویداد رقابتی حل مسائل برهان ویژه طلاب و دانشجویان برادر به مدت دو روز با ایجاد فرصت آشنایی با چالش‌های روز نظام اسلامی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رویداد حل مسأله برهان توسط مرکز راهبری برهان و مرکز نوآوری آلاء در دو روز پنجشنبه ۳ و ۱۰ شهریور در تهران، میدان بهارستان، مجلس مشروطه برگزار می‌شود.

در این رویداد طلاب و دانشجویان پذیرش شده در رویداد، فرصت آشنایی با چالش‌های روز نظام اسلامی در ۵ عرصه‌ی خانواده، تعلیم و تربیت، اقتصاد، سیاست خارجی و حکمرانی مردمی را پیدا می‌کنند و برای حل مسائل یکی از این عرصه‌ها، به رقابت می‌نشینند و توسط رهیاران باتجربه، راهنمایی می‌شوند.

محمد صادق خیاطیان رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری، بابک نگاهداری رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان رئیس کتابخانه مجلس و مؤسس حوزه علمیه مشکات، حجت الاسلام روح الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی و رئیس سازمان دارالقرآن الکریم، حجت الاسلام دکتر احمد رهدار استاد حوزه و دانشگاه، مهدی مسکنی معاون تعاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در این رویداد به سخنرانی خواهند پرداخت.

یکی از بخش‌های جذاب رویداد، ارائه‌های TED می‌باشد که توسط حجت اسلام علی محمدی، صدرا بهرامی، مجتبی عرب، علیرضا قربانی و مهدی اشعری ارائه می‌شود.

در پایان رویداد از گروه‌ها و افراد برتر در دو بخش فردی و گروهی تقدیر به عمل می‌آید و جوایز نفیسی اهدا می‌گردد. همچنین از برگزیدگان در مرکز راهبری برهان نیز دعوت به حضور خواهد شد.

طلاب و دانشجویان برادر جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به لینک زیر مراجعه نمایند:
https://mrborhan.com/borhanevent/
مهلت ثبت نام تا آخر روز سه شنبه یکم شهریور ۱۴۰۱ می‌باشد.

کد خبر 5569385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha