۱۴ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۴۴

طبق سهمیه کشوری؛

٢۵ امدادگر هلال احمر قزوین به کشور عراق اعزام شده اند

٢۵ امدادگر هلال احمر قزوین  به کشور عراق اعزام شده اند

قزوین- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: سهمیه هر استان بنا به نیاز توسط سازمان هلال احمر کشور مشخص و ٢۵ امدادگر قزوینی برای خدمت به زائران حسینی به کشور عراق اعزام شده اند.

حسن آصفی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اعزام امدادگران و نیروهای هلال احمر استان قزوین جهت کمک رسانی به زائرین اربعین حسینی اظهار کرد: اعزام نیروها با توجه به نیاز کشور و سازمان پزشکی هلال احمر اتفاق می‌افتد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین ادامه داد: با توجه به اعلام کشوری هم اکنون ۲۵ امدادگر هلال احمر از قزوین و دو تیم سحر حمایت روان و نیز ۹ نفر از همکاران هلال احمر برای امداد و کمک رسانی به زائرین اربعین حسینی در استان ایلام و کشور عراق مشغول خدمت رسانی هستند.

این مسئول با بیان این موضوع که تجهیزات و پشتیبانی نیز به این سفر و نیازهایش اختصاص داده شده است توضیح داد: اکنون دو آمبولانس و یک تریلی از هلال احمر قزوین در کشور عراق مستقر هستند و یک آمبولانس پشتیبان نیز در ایلام داریم

وی بیان کرد: یک اتو آمبولانس در قزوین آماده خدمت است که اگر نیاز باشد به کشور عراق اعزام خواهد شد همچنین یک دستگاه ماشین پشتیبانی روز یکشنبه به مرز مهران اعزام شده است.

آصفی گفت: کلیه نیازهای دارویی این سفر توسط سازمان دارویی هلال احمر تأمین خواهد شد و هیچ استانی به صورت مجزا دارو ارسال نمی‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین یادآور شد: تلاش شده تا یک خدمت یکپارچه اتفاق بیفتد و امیدواریم این خدمت رسانی با بهترین کیفیت به زائران اربعین اختصاص داده شود.

کد خبر 5582168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha