رئیس شورای عالی سیاسی حزب الله:

سلاح مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی بازدارندگی ایجاد کرده است

سلاح مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی بازدارندگی ایجاد کرده است

رئیس شورای عالی سیاسی حزب الله لبنان گفت که سلاح سرنوشت ساز مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی بازدارندگی ایجاد کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، «سید ابراهیم امین السید» رئیس شورای عالی سیاسی حزب الله لبنان گفت که سلاح سرنوشت ساز مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی بازدارندگی ایجاد می کند و او را مجبور می کند تا حقوق ما را به رسمیت بشناسد و با ایجاد این بازدارندگی، مقاومت دیگر نیازی به جنگ برای رسیدن به حقوق و اهداف ملت لبنان ندارد.

وی افزود: کافی است این سلاح و موضع شجاعانه در تصمیم گیری های سیاسی همراه ما باشد، ما بدون استفاده از سلاح به پیروزی خواهیم رسید.

این مقام حزب الله تاکید کرد: در حال حاضر مقاومت سلاح تاکتیکی و سرنوشت سازی در اختیار دارد که می تواند با زورگویان و مستکبران جهان مقابله کند و اهمیت این سلاح در حدی است که دشمن صهیونیستی دیگر به فکر جنگ علیه لبنان نیست و ما بدون اینکه گلوله ای شلیک کنیم، پیروز شدیم.

امین السید ادامه داد: بسیاری در گذشته تلاش کردند و اکنون نیز تلاش می کنند که مقاومت را خلع سلاح کنند و برای این منظور بلوک های سیاسی و حزب داخلی، منطقه ای و بین المللی ایجاد کردند، در جنگ ۳۳ روزه فکر می کردند که این جنگ پایان مقاومت مسلحانه و موجودیت حزب الله خواهد بود، اما شکست خوردند.

رئیس شورای عالی سیاسی حزب الله گفت: یکی از نتایج جنگ ۳۳ روزه این بود که این طرح شکست خورد و پیروزی مقاومت همچنان ادامه دارد که تازه ترین آن مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی بود که منجر به حفظ منابع نفتی و گازی لبنان و بهره برداری از آن در راستای منافع ملت این کشور شد.

کد خبر 5625990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha