۲۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۰۶

مشاور رئیس سازمان سنجش خبرداد:

آمار نهایی ثبت نام در مرحله اول کنکور ۱۴۰۲ اعلام شد

آمار نهایی ثبت نام در مرحله اول کنکور ۱۴۰۲ اعلام شد

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: با پایان یافتن مهلت ثبت نام در مرحله اول کنکور سال ۱۴۰۲، آمار ثبت نام نهایی داوطلبان در این مرحله مشخص شد.

دکتر علیرضا کریمیان در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ثبت نام برای مرحله اول کنکور سراسری ۱۴۰۲ از ۸ آبان آغاز شد و پس از دوبار تمدید فرصت ثبت نام، این مهلت یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ پایان یافت.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: در نهایت ۹۷۹ هزار داوطلب در سه گروه آزمایشی اصلی: علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی و دو گروه شناور: هنر و زبان‌های خارجی، در مرحله اول کنکور سال ۱۴۰۲ ثبت نام کردند.

کریمیان یادآورشد: آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ بر مبنای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در دو نوبت برگزار می‌شود که ثبت‌نام دوره اول هم اکنون در حال انجام است و آزمون مرحله اول صبح و بعدازظهر ۲۹ و ۳۰ دی ماه سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

مشاور رئیس سازمان سنجش افزود: ثبت نام دوره دوم از ۱۵ تا ۲۱ فروردین ماه سال ۱۴۰۲ انجام و آزمون مرحله دوم صبح و بعدازظهر ۱۴ و ۱۵ تیرماه سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد. داوطلبان با طی مراحل ثبت نام می‌توانند بدون هیچگونه محدودیتی در هر دو نوبت آزمون شرکت کنند.

کد خبر 5631621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      17 1
      کاش میگفت که تو هر رشته چند نفر ثبت نام کردن مجموعش که بدرد نمیخوره
      • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
        1 1
        مجموع در کار نیست باید آنالیز شود یعنی قرارنیست بر اساس استعدادتان انتخاب شوی باید ببینند در کدام طبقه ای زمان ساسانی است
    • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      36 1
      برگزاری آزمون کنکور وقتی نظارتی نیست بی پایه واساس است وقتی افراد با ترفندها یی حساب شده از سهمیه ها بهره می گیرند وآموزش که حق هر کسی است ودر اسلام تاکید فراوان گردیده طبقاتی شده مثال سهمیه شاهد جانباز ایثارگر مناطق اساتید این سهمیه ها باید جمع شود تا هم عدالت وهم استعدادها در جای خود قرار گیرند
    • Gi IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      5 2
      سلام وقت بخیر کاشکی میشد باز تمدید بشه من نمیدونستم ثبت نام نکردم،،میشه فقط نوبت دوم ثبت نام کرد؟
    • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      1 0
      کاش یه جای بی سواد پروری سهمیه‌ ها به افرادواجدشرایط هزینه شرکت در کلاسهای تقویتی را می دادید تا آنها هم با دیگران رقابت کنند نه اینکه حق فرزندان ما را به آنها بدهید