۲۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۱۴

برنامه هلال احمر برای افزایش کمک به بیماران کم‌بضاعت

برنامه هلال احمر برای افزایش کمک به بیماران کم‌بضاعت

سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر و خیریه محکم در جهت یکپارچه سازی مدیریت و هدایت بیماران کم بضاعت سراسر کشور برای بهره مندی از ظرفیت های بهداشتی درمانی تفاهم نامه منعقد کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر و خیریه محکم در جهت یکپارچه سازی مدیریت و هدایت بیماران کم بضاعت سراسر کشور برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های بهداشتی درمانی تفاهم نامه منعقد کردند.

بر اساس این تفاهم نامه که به امضای وحید سلیمی، رئیس سازمان داوطلبان و صلاح الدین دلشاد، رئیس هئیت مدیره و مدیرعامل مؤسسه خیریه محکم رسیده است، طرفین در جهت یکپارچه سازی مدیریت و هدایت بیماران کم بضاعت سراسر کشور برای بهره مندی از ظرفیت‌های مشترک بهداشتی- درمانی از طریق هم افزایی، هدف گذاری و ارتقا بهره وری در خصوص حمایت از سلامت افراد کم برخوردار و ارتقا سنت حسنه دستگیری از بیماران نیازمند همکاری خواهند کرد.

به علاوه، به منظور تحقق تأمین سلامت برای اقشار کم درآمد و محروم جامعه، طرفین اعلام آمادگی کردند، از طریق ارتقای سطح علمی و دانش افزایی نیروی انسانی با تبادل اطلاعات در حوزه آمورش و پژوهش با محوریت مددکاری اجتماعی و ایجاد کارگروه‌های تخصصی، انتشار گزارش عملکرد برنامه‌های مشترک درمانی به منظور جلب مشارکت‌های داخلی و بین المللی نسبت به شناسایی نیازها، اولویت بندی، تعیین و تعریف اقدامات ویژه و تدوین و اجرای برنامه‌های عملیاتی اثربخش مشترک اقدام کنند.

بنابر این گزارش، همکاری متقابل در خصوص کمک به اسکان، اعزام و کمک هزینه‌های درمانی بیماران ساکن در مناطق دورافتاده و دارای ناهنجاری‌های مادرزادی، توسعه حداکثری تأمین منابع داوطلبی در حوزه سلامت از جمله اهداف این تفاهم نامه است.

کد خبر 5631706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha