۲۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۶:۲۷

معاون روابط عمومی سپاه استان سمنان:

رزمایش جهادگران سمنان با مشارکت ۶۰۰ گروه بسیجی برگزار می شود

رزمایش جهادگران سمنان با مشارکت ۶۰۰ گروه بسیجی برگزار می شود

سمنان- معاون روابط عمومی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در سراسر استان با مشارکت ۶۰۰ گروه بسیجی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دیابی ظهر چهارشنبه در نشست هماهنگی رسانه‌ای رزمایش جهادگران فاطمی دو به میزبانی بسیج سازندگی سمنان ضمن بیان اینکه این رزمایش در سراسر کشور با حضور ۱۴ هزار گروه متشکل از ۱۵۰ هزار جهادگر برگزار می‌شود، تاکید کرد: در استان سمنان نیز این رزمایش با حضور ۶۰۰ گروه جهادی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه جهادگران الگوهای مناسبی از کار جهادی با فرهنگ انقلابی برای نسل جوان هستند تصریح کرد: نشان دادن خدمات سپاه و بسیج به مردم در وضعیت حاضر جامعه سبب پیوند بیشتر مردم با نظام خواهد شد.

معاون روابط عمومی سپاه قائم آل محمد (عج) با بیان اینکه رزمایش جهادگران فاطمی فرصت خوبی برای اجرای یک رزمایش رسانه‌ای و به تصویر کشیدن خدمات به مردم مناطق محروم و نیازمند بوده و باید از این فرصت برای گسترش فرهنگ بسیجی و جهادی استفاده کرد، بیان داشت: آمیخته سازی فرهنگ بسیجی با هنر یک الزام بوده و همکاری دوجانبه تأثیر بسزایی در تسریع در روند خدمت رسانی به مردم خواهد داشت.

مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان نیز در سخنانی با بیان اینکه کار بسیج سازندگی در حوزه‌های مختلف جهادی، اشتغال‌زایی، اقتصاد مقاومتی و صندوق‌های قرض‌الحسنه با تمرکز بر مناطق محروم و کم برخوردار خدمت رسانی به نیازمندان است گفت: خدمات بسیج سازندگی باعث امید آفرینی و اعتماد عمومی خواهد شد.

کد خبر 5633636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha