۲۷ آبان ۱۴۰۱، ۲۰:۲۵

برترین موتورسواران اندرو کشور معرفی شدند

برترین موتورسواران اندرو کشور معرفی شدند

تبریز - رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری آذربایجان شرقی گفت: اولین دوره مسابقات موتورسواری هارد اندرو و انتخابی تیم ملی به میزبانی شهر تبریز برگزار شد.

سیامک امیرخیزی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: اولین دوره مسابقات موتورسواری اندرو و انتخابی تیم ملی با عنوان جام تبریز و با حضور هفتاد موتورسوار از سطح کشور به مدت ۲ روز در تفرجگاه عینالی تبریز به رقابت پرداختند.

رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه ابتدا قصد داشتیم این مسابقات را در سطح بین المللی برگزار نمائیم، عنوان داشت: چون تا به الان چنین مسابقاتی در این سطح برگزار نکرده بودیم امروز با برگزاری مسابقات در سطحی نزدیک به مسابقات بین المللی، نفرات تیم ملی انتخاب شده و انشالله سال آینده این مسابقات را در سطح بین المللی برگزار خواهیم کرد.

امیرخیزی با بیان اینکه مسابقات موتور سواری اندرو رشته‌های مختلفی دارد، اذعان داشت: علاقه مندان این رشته ورزشی در سوپر اندرو، اندرو های معمولی و نهایتاً اندرو های گردشگری که جزو رشته‌های همگانی نیز محسوب می‌شود، فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه سخت‌ترین و سنگین‌ترین نوع بخش اندرو "هارد اندرو" می‌باشد، یادآور شد: مسابقات دیروز و امروز این رقابت‌ها در همین قالب می‌باشد و در سطح جهانی این مسابقات به اصطلاح سیکس دی یعنی در ۶ روز برگزار می‌شود، شناخته شده است که ورزشکارانی با توان بالا موفق به اتمام آن می‌شوند.

امیرخیزی اظهار کرد: دیروز مرحله نخست مسابقات اندرو را در سطح خیلی بالایی برگزار کردیم که به رغم اذعان خود ورزشکاران از برگزاری این مسابقات لذت برده بودند همچنین به این باور رسیدیم که توان و پتانسیل اجرای این مسابقات در سطح بین المللی را نیز داریم تا با کسب مقام‌های جهانی باعث افتخار خود، خانواده محترمشان و شهر مان باشند.

وی اضافه کرد: مسابقات پنجشنبه نتیجه‌ای در بر نداشت و صرفاً برای تایم گیری مسابقات امروز برگزار شد و علی رغم اینکه به ورزشکاران توصیه شده بود از حرکات سرعتی پرهیز کنند متأسفانه ۲ ورزشکار دچار مصدومیت شدند که امروز نتوانستند در رقابت حضور یابند.

رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری آذربایجان شرقی نفرات برتر این مسابقات را به ترتیب ذلیل معرفی کرد:

در بخش اندرو

سهند زه تابی از مراغه مقام اول، مجتبی کدخدایی از مشهد مقام دوم و امیر حسام نشانی از تبریز مقام سوم را کسب کردند.

همچنین در بخش ای او EO

مدی مسلمی از بناب به عنوان نفر اول، سجاد موحدی از مراغه نفر دوم و امیر رحمتی از تبریز به عنوان نفر سوم معرفی شدند.

گفتنی است، در این مسابقات حبیب ستوده نزاد مدیر کل اداره ورزش و جوانان، روح الله متفکر آزاد نماینده مردن تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، حسین بجانی نماینده شورای اسلامی تبریز، یعقوب هوشیار شهردار تبریز، مهدی نوایی رئیس اداره ورزش و جوانان تبریز و دانش پناه مدیرعامل سازمان عون ابن علی شهرداری تبریز حضور داشته و نفرات برتر را تجلیل کردند.

کد خبر 5634913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha