۸ آذر ۱۴۰۱، ۱۳:۰۵

فرمانده انتظامی استان سمنان:

باند سارقان کامپیوترهای خودرو در سمنان منهدم شد

باند سارقان کامپیوترهای خودرو در سمنان منهدم شد

سمنان-فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند سارقان کامپیوترهای خودرو در شهر سمنان خبر داد و گفت: این متهمان به ۲۳۳ فقره سرقت در سمنان و تهران اعتراف کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالله حسنی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه باند سارقان کامپیوترهای خودرو در سمنان منهدم شد، ابراز داشت: وقوع چندین مورد سرقت از این دست باعث شد تا موضوع بررسی و در نهایت این افراد دستگیر شدند.

وی ضمن بیان اینکه برای شناسایی این افراد از سامانه‌های هوشمند پلیس استفاده شده است، افزود: با تلاش‌های شبانه روزی پلیس در نهایت رد پای دو سارق سابقه دار اهل و ساکن پایتخت شناسایی و اقدامات لازم برای دستگیری آنها صورت گرفت.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه شگرد این سارقان انجام سرقت‌های سریالی کامپیوتر خودروهای پژو ۲۰۶ و وانت پیکان بوده است، ابراز داشت: این متهمان در بازجویی به ۲۳۳ فقره سرقت ecu خودرو در سمنان و تهران اعتراف کردند.

حسنی با بیان اینکه مال‌خر نیز شناسایی و دستگیر و روانه زندان شده است، تصریح کرد: از این متهمان تعدادی ecu مسروقه کشف و خودرو و موتورسیکلت سارقان توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

وی با بیان اینکه در عملیات دیگری سارق سابقه دار سیم و کابل برق هوایی در میامی دستگیر و به ۱۶ فقره سرقت اعتراف کرد، افزود: سارق با یک دستگاه پراید سرقت‌های سیم و کابل را انجام و سپس در تاریکی شب از محل متواری می‌شد که در نهایت متهم طی عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

کد خبر 5642883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha