۸ آذر ۱۴۰۱، ۱۷:۵۵

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین:

جنس اقدامات بسیج بنا به نوع تهدیدات دشمن متفاوت است

جنس اقدامات بسیج بنا به نوع تهدیدات دشمن متفاوت است

قزوین- معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: به موازات نوع تهدیداتی که دشمن داشته جنس اقدامات بسیج نیز فرق کرده و امروز فهمیده‌ها و باکری‌های فضای مجازی را نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمزه برین در اختتامیه جشنواره تولید محتوای دیجیتال بسیج استان قزوین و چهارمین رویداد ملی تولید محتوای بسیج که عصر سه شنبه در سالن شهید سلیمانی سازمان تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد اظهار کرد: روزی که دستور بسیج مستضعفین توسط امام خمینی (ره) صادر شد در دوران تهدید بودیم.

وی افزود: بعد از تشکیل بسیج، این مجموعه به عنوان یک تشکیلات سازمان یافته و منظم در طول این ۴۳ سال از عمر انقلاب در برهه‌هایی که انقلاب و مردم به آن نیاز داشته‌اند نقش ایفا کرده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: به موازات نوع تهدیداتی که دشمن داشته جنس اقدامات بسیج نیز فرق کرده و امروز فهمیده‌ها و باکری‌های فضای مجازی را نیاز داریم.

وی تاکید کرد: امروز در حوزه نظامی پنجه در پنجه آمریکا هستیم اما چون به توانمندی ما در این حوزه مطلع هستند جرأت پاسخگویی ندارند.

برین تصریح کرد: امروز دشمن به عرصه فضای مجازی دل بسته و امیدوار است تا از این فضا به نفع خود استفاده کند.

وی عنوان کرد: تفکر بسیجی پشتیبان ارزش‌ها و داشته‌های انقلاب اسلامی است و بدون شک این تفکر باعث شد فهمیده‌ها شکل بگیرند و هزاران رزمنده در آن نقش آفرین باشند.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اضافه کرد: آگاهی و بصیرت نقطه قوت تفکر بسیجی است تا بداند شر و خیر در این میدان وجود دارد و او باید در جبهه خیر قرار بگیرد.

وی در پایان یادآور شد: تفکر بسیجی امروز در کشور میدان داری می‌کند و باید تلاش کنیم همانطور که در عرصه جنگ سخت دشمن ناکام ماند در حوزه جنگ نرم نیز با شکشت روبرو شود.

کد خبر 5643273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha