۱۴ آذر ۱۴۰۱، ۱۸:۴۸

جزئیات معاملات انجام شده در بازارهای حواله و اسکناس ارز

جزئیات معاملات انجام شده در بازارهای حواله و اسکناس ارز

مجموع معاملات انجام شده در سامانه نیما در روز جاری به معادل ۱۶۴ میلیون دلار رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بانک مرکزی، مجموع عرضه ارز در سامانه نیما (حواله) امروز (دوشنبه مورخ ۱۴۰۱.۹.۱۴) معادل ۴۴۴ میلیون دلار و مجموع ارز معامله شده در این سامانه معادل ۱۶۴ میلیون دلار بوده است.

گفتنی است، مجموع معاملات روز گذشته (یکشنبه ۱۳ آذر ماه ۱۴۰۱)، در سامانه نیما معادل ۱۱۳ میلیون دلار بود.

همچنین در بازار متشکل ارزی (اسکناس) امروز دوشنبه مورخ ۱۴ آذر ماه ۱۴۰۱، ۱۴.۸ میلیون دلار با میانگین نرخ ۳۴ هزار و ۸۵۶ تومان و ۲.۲ میلیون یورو با میانگین نرخ ۳۶ هزار و ۸۷۰ تومان به صورت توافقی معامله انجام شد.

کد خبر 5647786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      0 0
      اقدامات بانک مرکزی بسیار عالی است اما کافی نیست، برای کاهش واقعی نرخ ارز که به بهبود معیشتی مردم کمک کند در کنار اقدامات انجام شده نیاز است تا نرخ تورم داخلی کم تر تورم جهانی باشد و برای بلندمدت نرخ تورم داخلی کم تر از تورم جهانی باقی بماند تا هر ساله به همان میزان نرخ ارز به صورت واقعی کاهش یابد.
    • علی IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      0 0
      تراز تجاری کشور باید مثبت شود تا ثبات در بازار آزاد ارز برقرار گردد. افزایش درآمدهای ارزی کشور از طریق توسعه صادرات و پایان خام فروشی در بخش معدن و نفت و گاز و تکمیل زنجیره های ارزش افزوده در این بخش ها و صادرات فرآورده ها با ارزش افزوده بالا راه گشاست و به مثبت شدن تراز تجاری کشور منجر خواهد شد