شنبه ۲۶ آذرماه؛

نشست «فرایند سیاست گذاری و سیاست‌های کلی خانواده» برگزار می‌شود

نشست «فرایند سیاست گذاری و سیاست‌های کلی خانواده» برگزار می‌شود

کرسی علمی ترویجی بررسی و آسیب شناسی فرایند سیاست گذاری و سیاست‌های کلی خانواده به همت تعدادی از مدارس علمیه خواهران تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، خانواده واحد بنیادی و سنگ بنای جامعه اسلامی و کانون رشد و تعالی انسان و پشتوانه سلامت و بالندگی و اقتدار و اعتلای معنوی کشور و نظام است بر همین اساس کرسی علمی ترویجی بررسی و آسیب شناسی فرایند سیاست گذاری و سیاست‌های کلی خانواده به همت تعدادی از مدارس علمیه خواهران تهران برگزار می‌شود.

این نشست با سخنرانی حجت الاسلام فرج الله هدایت نیا، عضو هیأت علمی گروه فقه و حقوق پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار خواهد شد و محمد اسحاقی، معاون سابق برنامه ریزی و هماهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی، هیأت علمی دانشگاه تهران و محمود حکمت نیا، عضو هیأت علمی گروه فقه و حقوق پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی مطالب بیان شده را به نقد و بررسی خواهند گذاشت. همچنین دبیر علمی این نشست حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی، عضو هیأت علمی گروه حقوق مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) است.

زمان برگزاری شنبه ۲۶ آذر ماه ۱۴۰۱ رأس ساعت: ۱۳:۳۰ تا ۱۵:۳۰ است.

محل برگزاری تهران، خیابان بهارستان، مقابل بیمارستان طرفه، سالن همایش سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران است و علاقمندان می‌توانند از طریق لینک https://eitaa.com/alzahranasr_pajohesh به صورت مجازی در این نشست شرکت کنند.

نشست «فرایند سیاست گذاری و سیاست‌های کلی خانواده» برگزار می‌شود

کد خبر 5656490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha