۲۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۷:۵۷

معاون آموزش و پرورش اردبیل تاکید کرد؛

تطبیق مجوز مراکز پیش دبستانی بر اساس سامانه مجوز کودکستان‌ها

تطبیق مجوز مراکز پیش دبستانی بر اساس سامانه مجوز کودکستان‌ها

اردبیل - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تطبیق مجوز مراکز پیش دبستانی بر اساس سامانه صدور مجوز کودکستان‌ها اولین و ضروری‌ترین گام برای مؤسسان مراکز آموزشی است.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید خدابنده عصر شنبه در کارگاه توانمندسازی مؤسسان، مدیران و مربیان کودکستان‌های ناحیه دو اردبیل اظهار کرد: آموزش مهارت‌های زیستی، شناختی و رفتاری در سنین پایین آسان‌تر و عمیق‌تر است.

وی عنوان کرد: هرچه تعلیم و تربیت در این دوره با حساسیت بالاتری پیگیری شود به همان اندازه در تربیت نسل آینده موفق خواهیم بود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به اهمیت سازماندهی دقیق مراکز هدف و تحت پوشش تصریح کرد: تطبیق مجوز مراکز پیش دبستانی براساس سامانه صدور مجوز کودکستان‌ها اولین و ضروری‌ترین گام برای مؤسسان است که این فرآیند باید تا اسفند ماه طی شود.

خدابنده با بیان اینکه مجوز مورد تأیید سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک برای مراکز صادر می‌شود، تصریح کرد: تعلیم و تربیت تمام ساحتی بر اساس اهداف دوره پیش دبستانی مورد تاکید سازمان تعلیم و تربیت کودک است.

وی ادامه داد: کودکان در این دوره بالاترین سطح پذیرش را داشته و چون لوح سفیدی هستند که عقاید و افکارشان بر اساس الگوگیری تکامل می‌یابد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: از مؤسسان، مدیران و مربیان انتظار داریم نسبت به رویکردهای آموزشی در کودکستان‌ها اهتمام ویژه ای داشته و آموزش مهارت‌ها و فعالیت‌های کلاسی خود را براساس قصه گویی، شعر، هنر و بازی طراحی کرده و بیشترین اثرگذاری را در رفتار نوآموزان داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو اردبیل نیز در این کارگاه اظهار کرد: دوره پیش دبستانی به عنوان ریشه و اساس در نظام تعلیم و تربیت است.

کمال اطمینان بیان کرد: هر چه این ریشه مستحکم‌تر باشد فرآیندهای مرتبط با آن به بهترین شکل سازماندهی و اجرا خواهد شد.

وی با تاکید بر توانمندسازی مربیان پیش دبستانی گفت: محور اصلی کلاسه‌ای پیش دبستانی مربیان هستند که با اجرای دقیق رویکردهای آموزشی و محتوای صحیح محیط کودکستان‌ها را جذاب کرده و سبب تربیت عاطفی، رفتاری و تحصیلی در نوآموزان می‌شوند.

کد خبر 5657798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ابراهیمی IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
      0 0
      باسلام لطفامجوزتطبیق پیش دبستانی راچگونه بگیریم راهنمایی بفرمایید ممنون وسپاسگزارم
    • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
      0 0
      سلام اینجانب اذرابراهیمی سیسی موسس 13 ساله منطقه 7 تهران هستم وبازنشسته همین منطقه همه مدارکم رادرماه اردیبهشت اسکن کرده ام وتایید هم شده است کدرهگیری هم امده برام ولی موقع واریزی پول سایت بسته شد نمی دانم چکارکنم لطفاراهنمایی بفرماییدتلفن09124487255 کدرهگیری6942865526 وکدفرایندتیکت