۲۹ آذر ۱۴۰۱، ۱۸:۱۸

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کرمانشاه:

رویای براندازی انقلاب اسلامی توسط دشمنان نظام هرگز محقق نمی‌شود

رویای براندازی انقلاب اسلامی توسط دشمنان نظام هرگز محقق نمی‌شود

کرمانشاه- رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: رویای براندازی انقلاب اسلامی توسط دشمنان نظام هرگز محقق نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در مراسمی که با حضور فرمانده و مدیران انتظامی استان در مجتمع پردیس کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام اسلامی این بار مصمم‌تر از قبل و طبق یک برنامه ریزی از پیش طراحی شده به میدان آمدند تا به خیال خام خود بتوانند استارت براندازی نظام و انقلاب را بزنند.

وی ادامه داد: آنها با بهانه قرار دادن مرگ یک خانم جوان زمینه ناآرامی و اغتشاش را در کشور فراهم و با تحریک و تهییج جوانان قصد داشتند مسیر را به سمت و سوی مورد علاقه خود که سال‌ها است آرزویش را دارند بکشند و شرایط را برای تغییر نظام فراهم کنند.

حسینی تصریح کرد: در این میان خوب عمل نکردن خانواده آن دختر جوان پس از مشخص شدن حقایق و وطن فروشی برخی سلبریتی ها باعث شدن ناآرامی‌ها در برخی شهرهای کشور به طول بینجامد و خسارت‌های زیادی به کشور وارد شد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه افزود: با تمام هزینه‌هایی که استکبار برای رو در رو قرار دادن مردم و مسئولان و ایجاد تفرقه و دودستگی میان اقشار مختلف انجام داد اما به فضل الهی این حربه نیز با شکست روبرو شد و سرشکسته و دست خالی میدان را ترک کردند.

وی گفت: تا زمانی که روحیه فداکاری در میان مسئولان و نیروهای مسلح و این بصیرت و آگاهی در وجود مردم ولایتمدار است دشمنان این مرز و بوم هرگز نخواهند توانست خدشه‌ای بر چهره زیبای انقلاب اسلامی وارد کنند.

حسینی گفت: به درستی که ملت ما ملت امام حسین (ع) و ملت شهادت است و جوانان غیرتمند این سرزمین ثابت کردند هر زمان که دشمن نیت سویی در سر داشته باشد با همه توان مقابل آن می‌ایستند.

کد خبر 5660902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha